Τόμ. 1 (2018): Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’

Δημοσιευμένα: 2019-07-27

Αριθ. Σελίδων :  1184 (χίλιες εκατόν ογδόντα τέσσερις)

Εισαγωγή

Κυριακή Τσουκαλά (Kyriaki Tsoukala)

Σχεδιασμός ενός καινοτόμου μοντέλου σχολικού περιβάλλοντος

Θεοδώρα Κυριαφίνη (Theodora Kyriafini, Φωτεινή Λυμπεριάδου (Fotini Lymperiadou)

Το παιδί δημιουργεί τον χώρο του: αρχιτεκτονικές, παιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές παράμετροι

Δημήτρης Γερμανός (Dimitris Germanos), Αλεξάνδρα Γκλούμπου (Alexandra Gkloumpou)

Πρόταση αναδιαμόρφωσης εσωτερικού χώρου αίθουσας παιδικού σταθμού

Αλεξάνδρα Νούσια (Alexandra Nousia), Δημήτρης Μπατσής (Dimitris Batsis), Αθηνά Χαρίση (Athena Charissi), Έλενα Κανελλοπούλου (Elena Kanellopoulos), Αριστέα Κουκουνούρη (Aristea Koukounouri)

Θεωρητικό πλαίσιο για τη μελέτη και κατανόηση αποδοτικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων

Νάτια Χαραλάμπους (Nadia Charalambous), Χρυστάλα Ψαθίτη (Chrystala Psathiti)

Σχολική αίθουσα και θερμική άνεση: μελέτη εσωκλιματικών συνθηκών μέσω έρευνας πεδίου

Αθηνά Κωνσταντινίδου (Athina Konstantinidou), Κλειώ Αξαρλή (Kleo Axarli)

Ο χώρος ως μέσο δημιουργικής μάθησης

Πολυάννα Παρασκευά (Polyanna Paraskeva)

ΒΙΒΛΙΟΚΥΒΟΣ: Μια φορητή εγκατάσταση για την αρχιτεκτονική και το βιβλίο

Θανάσης Φώτου (Thanassis Fotou), Ναταλία Μπαζαίου (Natalia Bazaiou)

Παιδαγωγικός Ανασχεδιασμός Σχολικού χώρου. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση στο «Εργαστήριο» των Φυσικών Επιστημών

Μιχαήλ Καλογιαννάκης (Michail Kalogiannakis), Μαριέττα Χαβαλέ (Marietta Chavale), Σταμάτιος Παπαδάκης (Stamatios Papadakis)

Αρχιτεκτονικές δομές και θεμελιώδεις γεωμετρικές έννοιες για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Κούλα Πανάγου (Koula Panagou), Αντώνης Νανάς (Antonis Nanas), Μαρία Αναμουρλόγλου (Maria Anamourloglou)

Φως και σκιά: δημιουργοί χώρων και αφηγητές μύθων

Αικατερίνη Κατσιούλη (Aikaterini Katsiouli), Χρυσούλα Πολίτη (Chrysoula Politi), Άρης Μαυρομμάτης (Aris Mavrommatis)

Το σχολείο μετά το σχολείο

Ρίβα Λάββα (Riva Lava), Μαρία Νοδαράκη (Maria Nodaraki), Αμαλία-Μαρία Κονίδη (Amalia-Maria Konidi)

Μυθολογικές Τομές στην πόλη της Αθήνας

Ναταλία Μπαζαίου (Natalia Bazaiou), Αναστασία Νουκάκη (Anastasia Noukaki)

Αμφίδρομα μαθήματα ή μαθήματα αναλογίας: Από το σχολείο στην πόλη και από την πόλη στο σχολείο

Μυρτώ A. Κωσταροπούλου (Myrto A. Kostaropoulou), Αντουαννέτα Κ. Μελίτση (Antouanneta K. Melitsi)

Ο ανασχεδιασμός των εξωτερικών χώρων των νηπιαγωγείων και η συμμετοχή των παιδιών

Γεωργία Γκέσιου (Georgia Gessiou), Μαρία Σακελλαρίου (Maria Sakellariou)

Εικαστικοί και παιδαγωγικοί διάλογοι στις γειτονιές

Ελένη Ζάχου (Eleni Zachou), Έλενα Ακύλα (Elena Akyla)

«Προσχέδια: η αρχιτεκτονική πάει σχολείο»: ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα αρχιτεκτονικής για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Στεφανία Βουβουσίρα (Stefania Vouvousira), Μανόλης Μπαμπούνης (Manolis Babounis), Αιμιλία Φάκου (Emilia Fakou)

Το παιχνίδι ως «σχισμή» στον χώρο της πόλης: το Spielraum

Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου (Garyfallia Katsavounidou)

Μια Π.Χ. από συμμετοχή: Χώροι Παιχνιδιού στην Πόλη της Λάρισας

Ελίκη Διαμαντούλη (Eliki Diamantouli), Αθηνά Φουστέρη (Athina Fousteri)

Επινοώντας παιγνιώδη στοιχεία στην πόλη

Μπούκη Μπαμπάλου-Νουκάκη (Bouki babalou-Noukaki)

Το παιχνίδι με τις ατμόσφαιρες στην πόλη

Ευαγγελία Παξινού (Evangelia Paxinou)

Παιδί και τοπίο. Eνα βιωματικό παιχνίδι

Ρένια Χατζηγεωργίου (Renia Chatzigeorgiou)

Η πόλη των μικρών παιδιών

Αναστασία ∆ίπλα (Anastasia Dipla), Μαρία Μάρκου (Maria Markou)

Αρχιτεκτονική για παιδιά, με το βλέμμα στο μέλλον ή ThinkBig!

Φιλίτσα Δασκαλάκη (Filitsa Daskalaki), Πηνελόπη Κουβαρά (Penelope Kouvara)

Παιδί Παιχνίδι Πόλη

Μυρτώ Θανάση (Myrto Thanasi), Μαρία-Ιωάννα Φορούλη (Maria-Ioanna Forouli)

«Τρόποι να κάθεσαι». Με εργαλείο το Design τα παιδιά διερευνούν τη βιωματική εμπειρία στην αντίληψη του χώρου

Γεώργιος Λιαμάδης (Georgios Liamadis), Μαριάννα Καλτσά (Marianna Kaltsa), Σοφία Κορκοριάδου (Sofia Korkoriadou), Κωνσταντίνος Μουστάκας (Constantinos Moustakas)

Αντιλήψεις του Χρόνου. Με εργαλείο το Design τα παιδιά επαναπροσεγγίζουν την τέταρτη διάσταση του χώρου

Μαριάννα Καλτσά (Marianna Kaltsa), Γεώργιος Λιαμάδης (Georgios Liamadis), Κωνσταντίνος Μουστάκας (Constantinos Moustakas)

Οι μαθητές χρωματίζουν το σχολείο με βοηθό τον Deming

Πρόδρομος Μπρούσας (Prodromos Mprousas)