Αρχιτεκτονική για παιδιά, με το βλέμμα στο μέλλον ή ThinkBig!
Περίληψη
Ορίζοντας την αρχιτεκτονική σαν μια έκφραση κουλτούρας που συνενώνει επιστήμη και τέχνη, την βλέπουμε να εξελίσσεται σύμφωνα με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες. Η αρχιτεκτονική είναι μια δυναμική διαδικασία που μας αφορά όλους, όμως η γενική εκπαίδευση δεν στοχεύει στην κατανόηση του κοινού αστικού οικοσυστήματος.
Το πρόγραμμα architecture4kids,http://architecture4kids.com/el/, απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού,με σκοπό τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με γενικές έννοιες σχεδιασμού (planning), σχεδιασμού (design) και να αρχίσουν να διαμορφώνουν το απαραίτητο αισθητικό κριτήριο. Η εισαγωγή εννοιών όπως η βιωσιμότητα των πόλεων και της αρχιτεκτονικής θέτει τις βάσεις για ουσιαστικές βελτιώσεις στο περιβάλλον στο παρόν και μας γεμίζει ελπίδα για το μέλλον.
Τα παιδιά μαθαίνουν ότι οι πόλεις είναι αξιοθαύμαστα και εύπλαστα περιβάλλοντα, στα οποία συμμετέχουμε όλοι αφήνοντας τη σφραγίδα μας, για να εξελιχθούν σε δημιουργικούς και συνειδητοποιημένους πολίτες και να μπορέσουν να διαμορφώσουν φιλικές προς τον άνθρωπο πόλεις, που θα τις αγαπούν και θα τις σέβονται εξίσου με το φυσικό περιβάλλον. Αυτό πρέπει να είναι και η αρχιτεκτονική. Η τέχνη να φτιάχνουμε τον κόσμο μας, όπου οι γνώσεις και η τεχνολογία δεν μας περιορίζουν, αλλά μας δίνουν τη δυνατότητα να μετασχηματίζουμε την φαντασία σε πραγματικότητα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΙΙ & ΙΙΙ Η πολυτροπική τομή χώρων εκπαίδευσης και πόλης & Η πόλη ως περιβάλλον μάθησης και αγωγής
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στα πρακτικά.
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.