Τόμ. 1 (2017): 7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δημοσιευμένα: 2019-03-06

7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σχολικό κλίμα και κινητοποίηση στην εργασία των εκπαιδευτικών

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΡΔΙΚΗ

Χαρισματικότητα και Ξένες Γλώσσες

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΑΚΑΚΟΥ

Η τριαρχική θεωρία του Sternberg και Χαρισματικότητα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΡΕΤΤΟΥ, ΕΥΜΟΡΦΙΛΗ ΚΛΕΑΝΘΗ

Χαρισματικά παιδιά και γονεϊκές αντιλήψεις

ΝΙΚΗ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ-ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Β΄Δημοτικού

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΟΥΚΑ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΡΑΓΚΟΥ

Αναθεωρήσεις και παρανοήσεις στο πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών

ΕΙΡΗΝΗ ΖΗΚΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Χαρισματικότητα και Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΘΑΝΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΔΑΡΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ

Δείκτης νοημοσύνης, κίνητρα, στρατηγικές μάθησης και σχολικές επιδόσεις μαθητών Γυμνασίου

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΟΤΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΜΠΑΙΝΟΣ

Παιδικό σχέδιο και παιδικός νουc

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ

Χαρισματικοί Μαθητές - Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών

ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΥΒΟΝΗ ΚΑΡΑΝΤΖΙΚΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ

Πρόταση εκπαιδευτικού προγράμματος χαρισματικών μαθητών στην Ιστορία

ΕΙΡΗΝΗ-ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΣΤΑΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ

Πρόταση Προγράμματος Εκπαίδευσης Χαρισματικών Μαθητών στη Φυσική στην Ελλάδα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΒΑΡΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΖΙΩΤΗ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ

ΔΕΠ-Υ και χαρισματικότητα

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΕΤΣΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΑΝΗ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΥΣΤΙΚΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΙΑΜΑΤΑΡΗ

Εκπαίδευση Αθλητών στην Ελλάδα

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΛΟΝΤΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή στο νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης μαθητή με αυτισμό.

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΑΚΑ, ΓΑΙΤΑΝΩ ΤΖΟΥΡΑ

Χαρισματικότητα και νέες τεχνολογίες

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΟΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΠΡΟΥ

Ανάκληση Συμβόλων και Εργαζόμενη Μνήμη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΟΘΗΤΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΡΙΠΟΤΣΕΡΗ

Νέες τεχνολογίες, χρήσιμο εργαλείο στην εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών;

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΡΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΛΑ ΠΟΛΙΤΗ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ

Η προώθηση της δημιουργικότητας των μαθητών μέσω τριών παιδαγωγικών μεθόδων: Montessori, Waldorf, Reggio Emilia

ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΟΥΣΗ

Επίδραση της εκπαίδευσης στην εκδήλωση παραβατικής συμπεριφοράς από ανήλικους

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΟΥΣΗ, ΣΟΦΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΕΡΟΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Η Συμβολή των γονέων στην ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών

ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΓΕΩΡΓΑΛΗ

Η εφηβική παραβατικότητα

ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΗ

Διερεύνηση των συναισθηματικών δυσκολιών μητέρων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ

Η επίλυση του κύβου του Ρουμπικ «Rubik’sCube» από μαθητές Δημοτικού

ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΑΠΑΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΝΙΝΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΑΡΗ

Μύθοι και αλήθειες γύρω από τη χαρισματικότητα

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΦΟΥΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΩΤΗ

Τα χαρισματικά παιδιά από την αρχαιότητα έως σήμερα

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΟΥΣΤΑΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΠΕΙΡΑΝΘΙΤΟΥ, ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΓΩΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΕΤΟΥΝΙΩΤΗ

Δημιουργικότητα και ευφυΐα

ΣΟΦΙΑ ΧΑΣΚΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ