Τόμ. 1 (2017): 7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κεντρικές Ομιλίες
Εισηγήσεις
Συναισθηματικό προφίλ μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η αποτύπωση στη λογοτεχνία
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΖΗΚΑ
Συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση του παιγνίου του τελεσιγράφου σε παιδιά: Πώς αναπτύσσεται η αντίληψη της δικαιοσύνης
ΑΛΕΞΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ, ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ-ΠΑΣΤΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΑΝΤΖΗ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διαπολιτισμική επικοινωνία: “Επικοινωνούμε ... διαφορετικά!”
ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΕΙΡΗΝΗ ΔΕΜΕΣΤΙΧΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ
Σχολικό κλίμα, συναισθηματική νοημοσύνη και ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΙΟΥΛΙΑ ΝΕΣΤΟΡΑ
Σχολικό κλίμα και κινητοποίηση στην εργασία των εκπαιδευτικών
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΕΡΔΙΚΗ
Ανάπτυξη της Ενσυναίσθησης σε παιδί προσχολικής ηλικίας τυπικής ανάπτυξης
ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΑΝΑΚΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ
Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών της Β΄Δημοτικού
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΟΥΚΑ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΡΑΓΚΟΥ
Ειδική διδακτική μεθοδολογία ΣΑΔΕΠΕΑΕ και σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες.
ΜΑΡΙΑ ΔΡΟΣΙΝΟΥ-ΚΟΡΕΑ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΠΑΛΕΝΗ
Εναντιωματική προκλητική διαταραχή των παιδιών: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και του σχολείου
ΕΛΕΝΗ ΖΑΦΕΡΙΑΔΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΛΑΝΑΚΗ
Αναθεωρήσεις και παρανοήσεις στο πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών
ΕΙΡΗΝΗ ΖΗΚΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Χαρισματικότητα και Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΘΑΝΟΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΔΑΡΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ
Δείκτης νοημοσύνης, κίνητρα, στρατηγικές μάθησης και σχολικές επιδόσεις μαθητών Γυμνασίου
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΟΤΣΗ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΜΠΑΙΝΟΣ
Η εκπαίδευση των χαρισματικών μαθητών σε χώρες της Ευρώπης και την Ελλάδα - Σύγκριση εκπαιδευτικών πρoγραμμάτων
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΑΝΑΤΣΟΥΛΗ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΤΣΙΑΔΟΥ
Χαρισματικοί Μαθητές - Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΥΒΟΝΗ ΚΑΡΑΝΤΖΙΚΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ
Ο εκπαιδευτικός ως ηγέτης ενός αποτελεσματικού και ανοιχτού σχολείου
ΣΟΦΙΑ-ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΡΜΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΟΛΥΖΟΥ
Η τεχνική της αυτονομίας και η αρχή της εμβάθυνσης στην εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών μέσα από ένα μάθημα με θέμα το νερό.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΩΠΟΔH, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΕΛΛΥ ΛΑΓΟΥ
Πρόταση εκπαιδευτικού προγράμματος χαρισματικών μαθητών στην Ιστορία
ΕΙΡΗΝΗ-ΖΩΗ ΚΟΝΤΟΣΤΑΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ
Πρόταση Προγράμματος Εκπαίδευσης Χαρισματικών Μαθητών στη Φυσική στην Ελλάδα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΒΑΡΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΖΙΩΤΗ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ
Από την Ένταξη στην Συνεκπαίδευση. Πρόγραμμα υλοποίησης Συνεκπαίδευσης Ειδικού με Τυπικό Σχολείο
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΥΜΠΙΑΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ
Ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος μέσω της απεικόνισης της οικογένειας. Μελέτη περίπτωσης.
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΥΡΤΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΠΑΡΓΑΝΑ
Μελέτη του επιπέδου της αριθμητικής ικανότητας παιδιού τυπικής ανάπτυξης προσχολικής ηλικίας.
ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑΚΟΥ
ΔΕΠ-Υ και χαρισματικότητα
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΡΕΤΣΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΑΝΗ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΥΣΤΙΚΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΔΙΑΜΑΤΑΡΗ
Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή στο νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης μαθητή με αυτισμό.
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΑΚΑ, ΓΑΙΤΑΝΩ ΤΖΟΥΡΑ
Αξιολόγηση του υφιστάμενου πλαισίου ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες ηλικίας μέχρι και 5 ετών στον παιδικό σταθμό
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΕΠΕΤΑΡΗ
Η επίδραση της Μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη κοινωνικών- επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό.
ΑΓΑΠΗ ΛΥΓΕΡΑΚΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Διερεύνηση της Γλωσσικής Επάρκειας παιδιού προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Μία μελέτη περίπτωσης
ΑΝΘΗ ΜΑΝΕΤΑ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Η σημασία της οργάνωσης του χώρου του νηπιαγωγείου για μαθητές με νοητική υστέρηση
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΝΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ
Ενίσχυση και υποστήριξη της οργανωμένης συμπεριφοράς και της κοινωνικοποίησης κατά την αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ, από τη σκοπιά του Σχολικού Συμβούλου
ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Είναι οι μαθητές μας χαρισματικοί; Απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη χαρισματικότητα
ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΑΛΑΣΚΑ, ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΤΖΟΥΛΗ
Διερεύνηση της Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειας παιδιού με Διάταραχές Αυτιστικού Φάσματος : Μελέτη περίπτωσης
ΜΑΡΙΑ ΜΟΣΧΩΝΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Αποτύπωση του επιπέδου της λογικο-μαθηματικής σκέψης, παιδιών τυπικής ανάπτυξης προσχολικής ηλικίας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΛΟΝΤΖΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ, ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ
Ανάκληση Συμβόλων και Εργαζόμενη Μνήμη
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΟΘΗΤΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΡΙΠΟΤΣΕΡΗ
Η εκπαιδευτική πολιτική, τα μοντέλα μάθησης και η προσέγγιση της Αμερικής για την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών.
ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΤΣΙΑΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
Χαρισματικότητα και διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Μπορεί ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού να είναι χαρισματικό;
ΕΥΤΥΧΙΑ ΞΥΚΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΠΡΟΥ
Νέες τεχνολογίες, χρήσιμο εργαλείο στην εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΡΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΛΑ ΠΟΛΙΤΗ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ
Μέθοδοι Διδασκαλίας Χαρισματικών Μαθητών Στο Μάθημα Των Μαθηματικών
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΙΖΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΑΡΗ
Στάσεις και απόψεις στελεχών εκπαίδευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολειών: Διερεύνηση πλαισίου για την υποστήριξη των χαρισματικών μαθητών
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΛΙΒΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΜΕΝΤΟΣ
Ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην προσχολική τάξη : απόψεις νηπιαγωγών και γονέων
ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΝΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ
Συναισθηματική ανάπτυξη, Αυτοεκτίμηση και Διαμόρφωση αυτοεικόνας των χαρισματικών μαθητών.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΟΛΥΜΝΙΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ
Η προώθηση της δημιουργικότητας των μαθητών μέσω τριών παιδαγωγικών μεθόδων: Montessori, Waldorf, Reggio Emilia
ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΟΥΣΗ
Συμβουλευτική γονέων στη διαχείριση της συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης των χαρισματικών παιδιών
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΠΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΑΝΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΑΛΜΟΝΤ
Επίδραση της εκπαίδευσης στην εκδήλωση παραβατικής συμπεριφοράς από ανήλικους
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΟΥΣΗ, ΣΟΦΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΓΕΡΟΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Οι Ευρωπαϊκές πολιτικές για την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών. Μία συγκριτική αποτίμηση.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΗ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΠΑΤΣΙΑΔΟΥ
Παρουσίαση του δομημένου εκπαιδευτικού προγράμματος TEACCH στη Μονάδα Αυτιστικού Ατόμου “Ελπίδα”: Ένα επιτυχημένο πείραμα.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΙΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΤΙΚΑΡΙΔΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΡΙΖΟΣ
Τα επιμορφωτικά κίνητρα των εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση των αναγκών των δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΑΜΑΝΤΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΕΣΗΣ
Αναπαραστάσεις στελεχών Α/θμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την καταλληλότητα εκπαιδευτικών πρακτικών για χαρισματικούς μαθητές
ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΣΑΡΙΔΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ
Ανίχνευση και εκπαιδευτική διαχείριση χαρισματικών μαθητών, απόψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗ, ΚΑΡΟΛΙΝΑ ΡΑΚΙΝΤΖΗ
Ο σχολικός εκφοβισμός ως παράγοντας κινδύνου παραβατικής συμπεριφοράς στην ενήλικη ζωή
ΖΩΗ ΣΙΟΥΤΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΛΗΣ
Η Συμβολή των γονέων στην ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΓΕΩΡΓΑΛΗ
Διερεύνηση των στάσεων νηπιαγωγών, κοινωνικών λειτουργών και γονέων αναφορικά με τα δικαιώματα συμμετοχής των παιδιών προσχολικής ηλικίας.
ΑΣΠΑΣΙΑ ΣΚΟΥΦΟΥ, ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ
Συναισθήματα, Διαπροσωπικές σχέσεις και Επικοινωνία σε παιδικές ταινίες: Μια εφαρμοσμένη παιδαγωγική πρόταση
ΣΟΦΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΤΗΡΗ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΜΖΗΣ, ΑΡΤΕΜΙΣ ΓΙΩΤΣΑ
Νευροεπιστήμες στην Εκπαίδευση: Κατοπτρικοί νευρώνες και ενίσχυση της ενσυναισθητικής ικανότητας των μαθητών
ΣΟΦΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΤΗΡΗ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΜΖΗΣ
Διερεύνηση των συναισθηματικών δυσκολιών μητέρων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ΗΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΖΑΚΗ
Εκπαιδευτικές πολιτικές για χαρισματικούς μαθητές στην Αγγλία και τη Φινλανδία. Συγκριτική μελέτη.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΟΥΜΠΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΙΟΡΟΓΛΟΥ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΕΝΤΖΕΡΗΣ
Μπορούν τα Bιντεοπαιχνίδια να Διευκολύνουν την Ανάγνωση σε Παιδιά με Δυσλεξία;
EVGENIOS EUGENE TSAKOS
Η επίλυση του κύβου του Ρουμπικ «Rubik’sCube» από μαθητές Δημοτικού
ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΑΠΑΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΝΙΝΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΑΡΗ
Δυσκολίες των μαθητών Α’ Λυκείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ) στη μετάφραση και την κατανόηση των Αρχαίων: η οπτική των καθηγητών
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΤΣΙΟΡΒΑ, ΗΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μύθοι και αλήθειες γύρω από τη χαρισματικότητα
ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΦΟΥΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΦΩΤΗ
Τα χαρισματικά παιδιά από την αρχαιότητα έως σήμερα
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΟΥΣΤΑΝΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΠΕΙΡΑΝΘΙΤΟΥ, ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΓΩΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΕΤΟΥΝΙΩΤΗ
Νοητικές ικανότητες εμπλεκομένων σε περιστατικά Σχολικού Εκφοβισμού/ Θυματοποίησης
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΦΑΛΟΥΚΟΥ
Διερεύνηση των ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών ανηλίκων με παραβατική συμπεριφορά: Kατάθλιψη και αυτοκτονικός ιδεασμός σε έγκλειστους παραβάτες
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ, ΤΙΜΟΚΛΕΙΑ ΖΑΧΑΡΟΓΕΩΡΓΑ