Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Δια-επιστημονικό (STEM) περι-βάλλον, για ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων, κατάλληλη για παιδιά με και χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες


Δημοσιευμένα: Mar 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
STEM ΤΠΕ Διεπιστημονική Ελλείμματα στα Μαθηματικά
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Περίληψη

Τα Ελλείματα στα Μαθηματικά έχουν πολλές αιτίες, το ζητούμενο είναι πως θα τις αντιμετωπίσουμε. Η Έρευνα έδειξε ότι η διδασκαλία των μαθηματικών σε περιβάλλον STEM δηλαδή: Science, Technology, Engineering & Mathematics, αποτελεί θετική απάντηση γιατί στηρίζεται στην Δια-επιστημονική  και Βιωματική Μάθηση. Η STEM διδασκαλία, είναι αποτελεσματική/αποδοτική στην ολιστική κατάκτηση εννοιών ή/και θεμάτων, επειδή οι βασικές ιδιότητες της γνώσης ευνοούν τις συνδεδεμένες έννοιες, περισσότερο από ότι τις σκόρπιες και ανεξάρτητες. Οι πρώτες (συνδεδεμένες) είναι καλύτερα οργανωμένες για μια μελλοντική ανάκληση στην γνωστική διαδικασία. Άρα αναγκαία η ολοκληρωτική αξιοποίηση της σύγχρονης επιστήμης και τεχνολογίας. Οι ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών & Επικοινωνίας) στην εκπαίδευση προσέφεραν και προσφέρουν αρκετά, όμως είναι αναγκαίο να δούμε την σύγχρονη εξέλιξη και την αναβάθμισή τους σε Διδασκαλία STEM όπου και εκεί ο ρόλος των ΤΠΕ παραμένει σημαντικός. Ο συνδυασμός Άλγεβρας - Γεωμετρίας και Φυσικής - Χημείας με την υποστήριξη Λογισμικών, αξιοποιεί και συνδέει τις ανωτέρω επιστήμες.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Μαθηματικός - Ειδικός Παιδαγωγός