| More

Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Δια-επιστημονικό (STEM) περι-βάλλον, για ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων, κατάλληλη για παιδιά με και χωρίς Μαθησιακές Δυσκολίες

Views: 250 Downloads: 154
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Περίληψη


Τα Ελλείματα στα Μαθηματικά έχουν πολλές αιτίες, το ζητούμενο είναι πως θα τις αντιμετωπίσουμε. Η Έρευνα έδειξε ότι η διδασκαλία των μαθηματικών σε περιβάλλον STEM δηλαδή: Science, Technology, Engineering & Mathematics, αποτελεί θετική απάντηση γιατί στηρίζεται στην Δια-επιστημονική  και Βιωματική Μάθηση. Η STEM διδασκαλία, είναι αποτελεσματική/αποδοτική στην ολιστική κατάκτηση εννοιών ή/και θεμάτων, επειδή οι βασικές ιδιότητες της γνώσης ευνοούν τις συνδεδεμένες έννοιες, περισσότερο από ότι τις σκόρπιες και ανεξάρτητες. Οι πρώτες (συνδεδεμένες) είναι καλύτερα οργανωμένες για μια μελλοντική ανάκληση στην γνωστική διαδικασία. Άρα αναγκαία η ολοκληρωτική αξιοποίηση της σύγχρονης επιστήμης και τεχνολογίας. Οι ΤΠΕ (Τεχνολογία Πληροφοριών & Επικοινωνίας) στην εκπαίδευση προσέφεραν και προσφέρουν αρκετά, όμως είναι αναγκαίο να δούμε την σύγχρονη εξέλιξη και την αναβάθμισή τους σε Διδασκαλία STEM όπου και εκεί ο ρόλος των ΤΠΕ παραμένει σημαντικός. Ο συνδυασμός Άλγεβρας - Γεωμετρίας και Φυσικής - Χημείας με την υποστήριξη Λογισμικών, αξιοποιεί και συνδέει τις ανωτέρω επιστήμες.


Λέξεις κλειδιά


STEM; ΤΠΕ; Διεπιστημονική; Ελλείμματα στα Μαθηματικά;

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.1680

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.