Αξιολόγηση του υφιστάμενου πλαισίου ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες ηλικίας μέχρι και 5 ετών στον παιδικό σταθμό


Δημοσιευμένα: Μαρ 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Προσχολική Αγωγή Ειδική Αγωγή Δυνατότητες Ένταξης Παιδικός Σταθμός
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΕΠΕΤΑΡΗ
Περίληψη

Η παρούσα εισήγηση αναφέρεται στις δυνατότητες ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες στον παιδικό σταθμό. Συγκεκριμένα, διερευνάται αν προσφέρεται το εκπαιδευτικό πλαίσιο και σε ποιο βαθμό, για την επιτυχή ένταξη της παραπάνω κατηγορίας των νηπίων, ηλικίας μέχρι και 5 ετών, στο πλαίσιο του παιδικού σταθμού. Για τις ανάγκες της έρευνας μέσω τυχαίας δειγματοληψίας και τηρώντας τις αρχές της και τους κανόνες που διέπουν τη μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας, διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν αναλόγως από παιδαγωγούς, οι οποίοι εργάζονται στις συγκεκριμένες δομές. Από την επεξεργασία των δεδομένων προκύπτει ότι οι περισσότεροι  παιδαγωγοί έχουν το κατάλληλο επιστημονικό υπόβαθρο σχετικά με την ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες, ωστόσο οι παιδικοί σταθμοί δεν πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις από άποψη υλικοτεχνικής υποδομής και η  υλοποίηση της  ένταξης των νηπίων παραμένει σε θεωρητικές εξαγγελίες.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ

Σύμβουλος Α΄ ΥΠ.Π.Ε.Θ, Δρ. Επιστημών της Αγωγής,

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΚΕΠΕΤΑΡΗ
Βρεφονηπιαγωγός