| More

Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή στο νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης μαθητή με αυτισμό.

Views: 282 Downloads: 197
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΑΚΑ, ΓΑΙΤΑΝΩ ΤΖΟΥΡΑ

Περίληψη


Στόχος της παρούσας μελέτης είναι, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις της αξιολόγησης και ειδικότερα, την αυθεντική αξιολόγηση και τις δυνατότητες εφαρμογής της στον χώρο στης προσχολικής αγωγής. Θα αναλυθεί εκτενώς ο Φάκελος Εργασιών του Μαθητή (portfolio), που είναι η πιο διαδεδομένη μορφή της αυθεντικής αξιολόγησης, και θα δοθούν σχετικά παραδείγματα αναφορικά με τον στόχο, τα μέρη, τα είδη, καθώς και τον τρόπο δημιουργίας του φακέλου εργασιών. Τέλος, μέσα από την μελέτη περίπτωση μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα προταθεί ένας εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησής του, εστιασμένος στις ανάγκες του παιδιού.


Λέξεις κλειδιά


Αξιολόγηση; Αυθεντική Αξιολόγηση; Ατομικός Φάκελος Μαθητή; Portfolio; Ειδική Αγωγή; Προσχολική Αγωγή

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.1772

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.