Εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης του μαθητή στο νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης μαθητή με αυτισμό.


Δημοσιευμένα: Μαρ 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Αξιολόγηση Αυθεντική Αξιολόγηση Ατομικός Φάκελος Μαθητή Portfolio Ειδική Αγωγή Προσχολική Αγωγή
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΑΚΑ
ΓΑΙΤΑΝΩ ΤΖΟΥΡΑ
Περίληψη

Στόχος της παρούσας μελέτης είναι, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις της αξιολόγησης και ειδικότερα, την αυθεντική αξιολόγηση και τις δυνατότητες εφαρμογής της στον χώρο στης προσχολικής αγωγής. Θα αναλυθεί εκτενώς ο Φάκελος Εργασιών του Μαθητή (portfolio), που είναι η πιο διαδεδομένη μορφή της αυθεντικής αξιολόγησης, και θα δοθούν σχετικά παραδείγματα αναφορικά με τον στόχο, τα μέρη, τα είδη, καθώς και τον τρόπο δημιουργίας του φακέλου εργασιών. Τέλος, μέσα από την μελέτη περίπτωση μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα προταθεί ένας εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησής του, εστιασμένος στις ανάγκες του παιδιού.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΟΥΚΕΡΗΣ

Σύμβουλος Α΄ ΥΠ.Π.Ε.Θ, Δρ. Επιστημών της Αγωγής,

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ
Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής, Υποψήφια MSc στην Ειδική Αγωγή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΑΚΑ
Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης, Υποψήφια MSc στην Ειδική Αγωγή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,
ΓΑΙΤΑΝΩ ΤΖΟΥΡΑ

Φιλόλογος, Υποψήφια MSc στην Ειδική Αγωγή, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,