Ανάκληση Συμβόλων και Εργαζόμενη Μνήμη

Δημοσιευμένα:
Μαρ 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Εργαζόμενη Μνήμη Χαρισματικότητα Χωρητικότητα Μνήμης Επεξεργασία Μνήμης Τυπικής Ανάπτυξης
Περίληψη
Αντικείμενο της παρούσας ερευνητικής εργασίας αποτελεί η αξιολόγηση της Εργαζόμενης Μνήμης (Ε.Μ.) αρίστων βαθμολογικά μαθητών που αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας. Οι μαθητές που επιλέχθηκαν εκτός της υψηλής βαθμολογίας επιπλέον έχουν λάβει πολύ θετικά σχόλια και από τους εκπαιδευτικούς. Για την συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων επιλέχθηκαν κατάλληλες δραστηριότητες με στόχο την αξιολόγηση της μνήμης των παιδιών. Συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες (άτυπα εργαλεία) επικεντρώνονταν στην αξιολόγηση της χωρητικότητας αλλά και της επεξεργασίας της εργαζόμενης μνήμης των εν λόγω μαθητών. Για την επεξεργασία των στοιχείων ακολουθήσαμε την στατιστική εφαρμογή της περιγραφικής ανάλυσης μέσω του προγράμματος SPSS.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ., ΠΟΘΗΤΟΥ Κ., & ΤΡΙΠΟΤΣΕΡΗ Γ. (2019). Ανάκληση Συμβόλων και Εργαζόμενη Μνήμη. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 1, 820–834. https://doi.org/10.12681/edusc.1682
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).