Η σημασία της οργάνωσης του χώρου του νηπιαγωγείου για μαθητές με νοητική υστέρηση


Δημοσιευμένα: Μαρ 6, 2019
Λέξεις-κλειδιά:
Ειδική Αγωγή οργάνωση χώρου νηπιαγωγείο νοητική υστέρηση συνεκπαίδευση
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΝΟΥ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ
Περίληψη

Η παρούσα εισήγηση εστιάζει στην αξία της οργάνωσης του χώρου του νηπιαγωγείου για μαθητές με νοητική υστέρηση καθώς, παρά την γενική ομολογία για τη σημαντικότητα του χώρου, ως περιβάλλον μάθησης, λίγες μελέτες έχουν καταγραφεί για την συμβολή του στην Ειδική Αγωγή και συγκεκριμένα για μαθητές με νοητική υστέρηση. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά στο χώρο του νηπιαγωγείου, ως βαθμίδα συνεκπαίδευσης και στο πώς ο χώρος μπορεί να γίνει πιο λειτουργικός μέσα από πρακτικές εφαρμογές. Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, προκύπτει πως ο κατάλληλα διαμορφωμένος χώρος αποτελεί «άρρητο» παράγοντα της παιδαγωγικής διαδικασίας επηρεάζοντας σημαντικά τα αποτελέσματά της, όταν παρέχει πληθώρα ερεθισμάτων καθώς δημιουργεί συνθήκες ενεργητικής μάθησης, παρέχει δυνατότητες για αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, για απόκτηση δεξιοτήτων και ανάπτυξη ποικίλων μορφών συμπεριφοράς.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΝΟΥ
M.Sc, Π.Ε 60 
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΙΑ
Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής