| More

Το ταίριασμα γύρω από την αρπεδόνη υπό τη σκιά του Πυθαγόρα, στερέωσε τα βήματά μας

Views: 36 Downloads: 46
ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ

Περίληψη


Με επιτακτική την ανάγκη παροχής γνώσης στους μαθητές παρ' όλο ότι κατακλύζονται από πληροφόρηση καθημερινά, η εκπαίδευση πρέπει να είναι ουσιαστική και ταυτόχρονα ελκυστική. Στην ευρύτερη προσπάθεια της ερευνητικής εκπαιδευτικής κοινότητας να αμβλυνθεί η σχέση μεταξύ Μαθηματικών και Τέχνης με εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας , στο 1ο Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού Αττικής παράλληλα με τη διδασκαλία του μαθήματος έστησα  και ένα Μαθηματικό Εργαστήρι , στο οποίο με τους μαθητές  σχεδιάζαμε και κατασκευάζαμε για μήνες διάφορα αντικείμενα εμπνευσμένα από τα Μαθηματικά τα οποία εκτός από πλούτο γεωμετρικών δομών, είχαν και αξιοσημείωτο αισθητικό ενδιαφέρον. Έγινε προσπάθεια για εμβάθυνση των γνώσεων των μαθητών σχετικά με την αμφίδρομη σχέση Μαθηματικών και Τέχνης και ενεργοποιήθηκε το ενδιαφέρον και η δημιουργικότητά τους. Τελικά οι μαθητές μέσα από την ομορφιά της Τέχνης  και την αυστηρότητα των Μαθηματικών  είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τη δημιουργική τους ικανότητα και κυρίως να αποδεχτούν τη χρησιμότητα των Μαθηματικών και ιδιαίτερα της Γεωμετρίας στην καθημερινή τους ζωή. 


Λέξεις κλειδιά


Μαθηματικό Εργαστήρι; Εκθέσεις Μαθηματικών; Μαθηματικά και Τέχνη

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.1778

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.