Vol. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Published: 2020-07-28

«Η Εκπαίδευση Δασκάλων και Καθηγητών Χαρισματικών Μαθητών Στην Ελλάδα»

 

Η εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών μέσω STEAM στα εκπαιδευτικά προγράμματα της ελληνικής MENSA

Παρασκευή Αθανασοπούλου, Γεωργία Δημοπούλου, Κοραλία Μαντά

Students' motivation and perceptions of the content about the 3rd grade elementary school mathematics textbook

Ιωάννα Θεοφανίδου, Αικατερίνη Βάσιου, Χαράλαμπος Λεμονίδης

ADHD and depression: Comorbidity and Therapeutic Approaches in Children

Evangelia V. Karanana, Efthimios V. Karananas

Emotional abilities and prosocial/aggressive behaviors: A study with undergraduate students from pedagogical departments

Άννα Λεζγίδου, Ιωάννα Θεοφανίδου, Αικατερίνη Βάσιου

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Αγγελική Μπαστέα, Μαρίνα Γκιόκα

Δυσλεξία σε παιδιά και εφήβους

Παναγιώτα Μπουργιώτη

Εκπαίδευση Χαρισματικών Μαθητών-Δειγματοληπτική Έρευνα

Mλάντεν Βασίλιεβιτς, Μαρία Μαυροθανάση

Αξιολόγηση της μαθηματικής επάρκειας των μαθητών με δυσλεξία σε σχέση με τυπικά αναπτυσσόμενους μαθητές

Βικτώρια Σέχα, Φίλιππος Βλάχος, Σωτηρία Τζιβινίκου, Χαρίκλεια Σταθοπούλου

Χαρισματικός διευθυντής και ενδυνάμωση εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής

Αγάθη ΣΣταθοπούλου, Παρασκευή Ιωάννα Λουκέρη

Οπτικοχωρικές ικανότητες και οπτική μνήμη σε μαθητές με δυσλεξία

Μαρία Χαλμπέ, Φίλιππος Βλάχος, Ηλίας Αβραμίδης, Σωτηρία Τζιβινίκου

Η αλληλεπίδραση Χαρισματικότητας και Μαθηματικής Εκπαίδευσης

Ελένη Χουσιάδα, Βασιλική Τζουμέρκα, Στυλιανή Τσέκα