Η εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών μέσω STEAM στα εκπαιδευτικά προγράμματα της ελληνικής MENSA


Δημοσιευμένα: Ιουλ 28, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
χαρισματικότητα Διαθεματικότητα Κριτική σκέψη steam εκπαίδευση
Παρασκευή Αθανασοπούλου
Γεωργία Δημοπούλου
Κοραλία Μαντά
Περίληψη

Τα Προγράμματα Εκπαίδευσης Χαρισματικών Παιδιών της Ελληνικής Μensa είναι σχεδιασμένα για παιδιά ηλικίας 4-17 ετών και έχουν ως στόχο τους τoν εμπλουτισμό και την εμβάθυνση γνώσεων, την κριτική σκέψη και την ενίσχυση των κοινωνικοσυναισθηματικών αναγκών τους. Η διαθεματικότητα της εκπαίδευσης STEAM, η επίλυση Παγκόσμιων Προβλημάτων με βάση τους 17 Παγκόσμιους Στόχους, η Ρητορική και  η Καινοτομία σε συνδυασμό με τις στρατηγικές διδασκαλίας που χρησιμοποιήθηκαν είχαν ως στόχο την ενδυνάμωση της κριτικής σκέψης, την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και του γνώθι σαυτόν, τη διαχείριση της ηγεσίας, την καλή διαχείριση του χρόνου, την ανάδειξη των χαρισμάτων για συνεισφορά στο καλό της ανθρωπότητας.  Αξιοποιώντας το ποιοτικό ερευνητικό παράδειγμα της φαινομενολογικής έρευνας, παρατηρήσαμε πως οι ίδιοι οι μαθητές  έκριναν  τη συμμετοχή τους στα προγράμματα και τα αποτελέσματα  ήταν θετικά.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Παρασκευή Αθανασοπούλου
εκπαιδευτικός STEAM της ελληνικής MENSA
Γεωργία Δημοπούλου
εκπαιδευτικός STEAM της ελληνικής MENSA
Κοραλία Μαντά
Program Coordinator της ελληνικής MENSA