Τόμ. 9 (2019): 9ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εισηγήσεις
The Effectiveness of Social StoriesTM on children with Autism Spectrum Disorders
Vasiliki Anagnostopoulou
Η εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών μέσω STEAM στα εκπαιδευτικά προγράμματα της ελληνικής MENSA
Παρασκευή Αθανασοπούλου, Γεωργία Δημοπούλου, Κοραλία Μαντά
Η Λογοτεχνία ως μέσον προαγωγής της διαπολιτισμικότητας και ενδυνάμωσης της ενσυναίσθησης: Διδακτική παρέμβαση σε μαθητές Στ΄ Δημοτικού.
Ιωάννα Αθανασοπούλου, Μαρία Παπαβραμίδου, Μαριαλένα Σάτου
Η επίδραση επιμέρους μαθηματικών δεξιοτήτων στην εννοιολογική και διαδικαστική γνώση κλασμάτων μαθητών Ε’ και Στ’ δημοτικού
Ελένη Αθηναίου, Γιάννης Καραγιαννάκης, Ευαγγελία Γαλανάκη
Διαφοροποιημένο Αναλυτικό Πρόγραμμα για χαρισματικούς μαθητές: Μια εφαρμογή στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών
Μαρία Ανυφαντή, Αικατερίνη Αρβανιτάκη-Καμμένου
Εφαρμογή του Game Based Learning για τη διδασκαλία και εμπέδωση των Ομηρικών επών (Οδύσσεια) στην Ειδική Αγωγή.
Βασιλική Βαρέλη, Ευαγγελία Σκαναβή
Εφαρμογή του Gamification στην Ειδική Αγωγή: Αξιοποίηση δημοφιλών επιτραπέζιων παιχνιδιών.
Βασιλική Βαρέλη, Ευαγγελία Σκαναβή
Πτωχή αναγνωστική ικανότητα: περιγραφή, αίτια και σχέση με την κυριοχειρία
Ελένη Δρακάτου, Μαριέττα Παπαδάτου-Παστού
Πολιτικές Εκπαίδευσης των Χαρισματικών Μαθητών σε Ευρώπη και Ελλάδα
Ειρήνη Ζήκα, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Κίνητρα και αντιλήψεις μαθητών/τριών για το περιεχόμενο του βιβλίου των μαθηματικών της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Ιωάννα Θεοφανίδου, Αικατερίνη Βάσιου, Χαράλαμπος Λεμονίδης
Διερεύνηση της επίδοσης στα κλάσματα μαθητών Ε΄& Στ΄ δημοτικού με δυσκολίες στα μαθηματικά ή/και στην ανάγνωση
Ελένη Καντεμνίδη, Γιάννης Καραγιαννάκης, Ευαγγελία Γαλανάκη
Παραγοντική Διερεύνηση του MathPro, ενός Ψυχομετρικού Εργαλείου Εντοπισμού Μαθησιακών Δυνατοτήτων και Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Μαρία Καραγιάννη, Πέτρος Ρούσσος, Ιωάννης Καραγιαννάκης
ADHD and depression: Comorbidity and Therapeutic Approaches in Children
Evangelia V. Karanana, Efthimios V. Karananas
Η πρόκληση του Αυτισμού για την Οικογένεια και η απαραίτητη στήριξη της
Αναστασία Κατσούγκρη, Εμμανουήλ Κουμπιάς
Χαρισματικά παιδιά : Αυτοεκτίμηση και σχολική υποεπίδοση
Παναγιώτα Κούρτη, Μαρία Μαλαματένια
Επαγγελματική συμβουλευτική και καθοδήγηση για τον επαγγελματικό σχεδιασμό των ΑμΕΑ - Διερεύνηση απόψεων γονέων μαθητών σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. με χρήση ερωτηματολογίου
Χριστίνα Κουτουβέλη, Αικατερίνη – Σοφία Παρούση, Αγγελική Σβυρινάκη
Συναισθηματικές ικανότητες και προκοινωνικές/επιθετικές συμπεριφορές: Μελέτη με φοιτητές/τριες παιδαγωγικών τμημάτων
Άννα Λεζγίδου, Ιωάννα Θεοφανίδου, Αικατερίνη Βάσιου
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Δέσποινα Μαρία Μαστροκώστα, Σταύρος Τάχος, Λήδα Στάμου
Χρωμόσωμα 18: Από τη γνωμάτευση στην οργάνωση της Καθημερινότητας και του Σχολείου και στην κοινωνική ένταξη
Μαρία Μιγκίρου, Αγγελος Τσουρουνάκης
Έφηβοι υψηλών ικανοτήτων μάθησης με ακαδημαϊκή υποεπίδοση Ο ρόλος των στάσεων τους απέναντι στο σχολείο
Βασιλική Μπελογιάννη, Δημήτριος Ζμπάινος
Κίνητρα συμμετοχής των ευπαθών κοινωνικά ομάδων στην εκπαίδευση ενηλίκων: Απόψεις εκπαιδευτών των Μεταβατικών Σχολείων του ΚΕΘΕΑ και του Σχολείου 18 ΑΝΩ
Ευαγγελία Μπουρδάκη, Δημήτρης Δεληγιάννης
Εκπαίδευση Χαρισματικών Μαθητών-Δειγματοληπτική Έρευνα
Mλάντεν Βασίλιεβιτς, Μαρία Μαυροθανάση
Τμήματα Ένταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: κριτική θεώρηση των διαδικασιών και μέσων αξιολόγησης και παρέμβασης που υιοθετούνται.
Παναγιώτης Παπαδημητρίου, Σωτηρία Τζιβινίκου
Η εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε μαθητές με δυσλεξία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Γαλάτεια Αγγελική Παπαδοπούλου
Το νομοθετικό πλαίσιο ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών/τριών στην Ελλάδα και οι αναφορές στα χαρισματικά παιδιά
Ειρήνη Παπαρρίζου, Σωτηρία Καρολίδου
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις στρατηγικές αποκατάστασης προβλημάτων γραπτού λόγου των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Στρατηγούλα Πολίτη-Γεωργούση, Ζωή Καραμπατζάκη
Ανίχνευση αναγνωστικών δυσκολιών σε μαθητές δημοτικού σε σχέση με το φύλο, την τάξη και το σχολείο φοίτησης.
Χαρίκλεια Πρίφτη, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου
Αξιολόγηση της μαθηματικής επάρκειας των μαθητών με δυσλεξία σε σχέση με τυπικά αναπτυσσόμενους μαθητές
Βικτώρια Σέχα, Φίλιππος Βλάχος, Σωτηρία Τζιβινίκου, Χαρίκλεια Σταθοπούλου
Οργανωσιακή συμπεριφορά χαρισματικών εκπαιδευτικών ηγετών στις σχολικές μονάδες
Δημήτριος Σιδηρόπουλος
Η επίδραση της ηλικίας στην επίδοση μαθητών δημοτικού σε αριθμητικά και οπτικοχωρικά ερεθίσματα συλλογιστικής στα μαθηματικά
Μαρία Σκανδάλη, Πέτρος Ρούσσος, Ιωάννης Καραγιαννάκης
Χαρισματικός διευθυντής και ενδυνάμωση εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής
Αγάθη ΣΣταθοπούλου, Παρασκευή Ιωάννα Λουκέρη
Διερεύνηση Μεταγλωσσικών Δεξιοτήτων σε μαθητές υψηλών ικανοτήτων· η ανίχνευση της Μορφολογικής Επίγνωσης
Κατερίνα Τζανάκη, Ευγενία Μαγουλά
«Δημιουργία corpus γραπτού και προφορικού λόγου παιδιών με δυσορθογραφία και αυτισμό»
Γεωργία Μαζιώτη, Μαργαρίτα Τσεβά
Μοντέλα εκπαιδευτικής διοίκησης: Συγκριτική προσέγγιση ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων και δημόσιων εκπαιδευτικών οργανισμών λυκειακής εκπαίδευσης στην πόλη του Βόλου
Δημήτριος Χαλκιώτης, Μαρίνα – Αικατερίνη Διαμαντή
Οπτικοχωρικές ικανότητες και οπτική μνήμη σε μαθητές με δυσλεξία
Μαρία Χαλμπέ, Φίλιππος Βλάχος, Ηλίας Αβραμίδης, Σωτηρία Τζιβινίκου
ΔΕΠ-Υ και συνεκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Γεώργιος Χονδρομπίλας, Παναγιώτης Γιαβρίμης
Η αλληλεπίδραση Χαρισματικότητας και Μαθηματικής Εκπαίδευσης
Ελένη Χουσιάδα, Βασιλική Τζουμέρκα, Στυλιανή Τσέκα
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο χώρο της Ειδικής Αγωγής
Βασιλική Χρυσικού, Κωνσταντίνα Στυλιανή Δαμιανάκη
Παιδιά σε δομές και υψηλές πιθανότητες διάγνωσης ΔΕΠ-Υ: μύθος ή πραγματικότητα
Άννα Τουλουμάκου, Αντωνία Πανταζή