Παράμετροι Εκπαίδευσης Χαρισματικών Παιδιών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
Περίληψη
Το παρόν άρθρο αναφέρεται σε στοιχεία αναγνώρισης της χαρισματικότητας των μαθητριών και των μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά χειρισμού για την ανάδειξη της. Τα χαρακτηριστικά αυτά, αρχικά εντάσσονται ως επέκταση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της βιβλιογραφίας για τη χαρισματικότητα. Στο άρθρο ανασκευάζονται όσα αρνητικά στερεότυπα επενεργούν αρνητικά και αντί αυτών των προκαταλήψεων, προτείνεται μία ολική στρατηγική διαχείρισης των χαρισματικών μαθητριών/των για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Στη συνέχεια, αποδελτιώνονται μέσω στατιστικών μετρήσεων και επικαιροποιημένων αξιολογήσεων επιδόσεις από διάφορα πεδία της μαθησιακής συμπεριφοράς των μαθητριών/των της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Το άρθρο κλείνει με τα συμπεράσματα σχετικά με την παρουσίαση των ιδιαίτερων στρατηγικών σχετικά με τις γνώσεις, τις στάσεις και τις δεξιότητες οι οποίες επενεργούν στην ανάδειξη των χαρισματικών μαθητριών και μαθητών στις δομές της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης καθώς αυτοί οι μαθητές αποτελούν πρωτοπόρα τμήματα για την υπεράσπιση των αξιών του τεχνικού πολιτισμού και του κόσμου της εργασίας στην Ελλάδα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κοτσιφάκος Δ. (2020). Παράμετροι Εκπαίδευσης Χαρισματικών Παιδιών στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 9, 305–315. https://doi.org/10.12681/edusc.3135
- Ενότητα
- Εισηγήσεις