H ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με Μαθησιακές Δυσκολίες


Δημοσιευμένα: Jul 28, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Ταχύτητα Οπτικής Προσοχής Ευελιξία Οπτικής Προσοχής Επιτελικές Λειτουργίες Μαθησιακές Δυσκολίες
Ευστράτιος Λαδόπουλος
Περίληψη

Η ταχύτητα και η ευελιξία της οπτικής προσοχής εξετάστηκαν σε 155 μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εμφανίζουν μαθησιακές δυσκολίες καθώς και σε ομάδα ελέγχου 31 μαθητών, χορηγώντας την σύντομη νευροψυχολογική δοκιμασία Trail Making Test (TMT). Tα αποτελέσματα της έρευνας παρέχουν στοιχεία,  για διαφοροποιήσεις στο επίπεδο των επιτελικών λειτουργιών των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, που μπορούν να αξιοποιηθούν στον σχεδιασμό κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων, ενώ η δοκιμασία Trail Making Test (TMT) θα μπορούσε να αξιοποιηθεί προγνωστικά  σε μαθητές που βρίσκονται σε ομάδα κινδύνου εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών. Εξάλλου οι επιδόσεις της ομάδας ελέγχου παρέχουν και στοιχεία για τα κριτήρια επίδοσης των Ελλήνων εφήβων στην δοκιμασία Trail Making Test (TMT).

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Βιογραφικό Συγγραφέα
Ευστράτιος Λαδόπουλος

Ευστράτιος Λαδόπουλος, Διδάκτορας Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο