ΔΕΠ-Υ και συνεκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Δημοσιευμένα:
Ιουλ 28, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Αναπηρία εκπαιδευτική πολιτική συνεκπαίδευση ΔΕΠ-Υ
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάδειξη των νοηματοδοτήσεων των εκπαιδευτικών για τους μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, καθώς, επίσης και για τις προοπτικές συνεκπαίδευσής τους στον χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης. Συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν 26 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που δούλευαν στην γενική αγωγή και ειδική αγωγή. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφαίνεται ότι: κυριαρχεί το ιατρικό μοντέλο αναπηρίας στον χώρο της εκπαίδευσης και οι στάσεις των εκπαιδευτικών για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ είναι θετικές, για τους περισσότερους, αλλά επισημαίνονται δυσκολίες που έχουν να κάνουν με τα χαρακτηριστικά του μαθητή με ΔΕΠ-Υ και την ανεπάρκεια της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Χονδρομπίλας Γ., & Γιαβρίμης Π. (2020). ΔΕΠ-Υ και συνεκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 9, 902–910. https://doi.org/10.12681/edusc.3186
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.