ΔΕΠ-Υ και συνεκπαίδευση. Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης


Δημοσιευμένα: Ιουλ 28, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Αναπηρία εκπαιδευτική πολιτική συνεκπαίδευση ΔΕΠ-Υ
Γεώργιος Χονδρομπίλας
Παναγιώτης Γιαβρίμης
Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάδειξη των νοηματοδοτήσεων των εκπαιδευτικών για τους μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, καθώς, επίσης και για τις προοπτικές συνεκπαίδευσής τους στον χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης. Συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν 26 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, που δούλευαν στην γενική αγωγή και ειδική αγωγή. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφαίνεται ότι: κυριαρχεί το ιατρικό μοντέλο αναπηρίας στον χώρο της εκπαίδευσης και οι στάσεις των εκπαιδευτικών για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ είναι θετικές, για τους περισσότερους, αλλά επισημαίνονται δυσκολίες που έχουν να κάνουν με τα χαρακτηριστικά του μαθητή με ΔΕΠ-Υ και την ανεπάρκεια της εκπαιδευτικής πολιτικής.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Γεώργιος Χονδρομπίλας
Εκπαιδευτικός
Παναγιώτης Γιαβρίμης
Επίκουρος Καθηγητής