| More

Μοντέλα Ηγεσίας στο ελληνικό Δημοτικό Σχολείο

Views: 203 Downloads: 112
Δημήτριος Σταύρου
Δημήτριος Σταύρου

Περίληψη


Ο Διευθυντής του ελληνικού δημόσιου σχολείου ασχολείται από τη μια πλευρά με διαχειριστικά/γραφειοκρατικά θέματα που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της σχολικής του μονάδας - ως εκτελεστικό όργανο της εξουσίας - και από την άλλη οφείλει να ανταποκριθεί στον ρόλο του ως ηγέτης ενός σύγχρονου, συνεργατικού και αποτελεσματικού σχολείου. Στην έρευνα που παρουσιάζουμε, σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων του Νομού Αττικής για το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ στην Εκπαίδευση σε σχέση με το Στυλ Ηγεσίας το οποίο εφαρμόζουν στις σχολικές τους μονάδες. Μεταξύ άλλων, συμπεραίνουμε ότι κάθε διευθυντής δεν ανήκει απόλυτα σε ένα ηγετικό στυλ, αλλά ανάλογα με την περίσταση χρησιμοποιεί διαφορετικά στυλ ηγεσίας.


Λέξεις κλειδιά


Σχολική Ηγεσία; Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ; Διευθυντής

Πλήρες Κείμενο:

PDF (English)


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.3170

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.