Η αξιοποίηση της τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο χώρο της Ειδικής Αγωγής
Δημοσιευμένα:
Ιουλ 28, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη Πραγματικότητα Ειδική Αγωγή
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ) έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας στον τομέα της εκπαίδευσης, καθώς συνδυάζει την ψηφιακή πληροφορία με το πραγματικό περιβάλλον, υποστηρίζοντας νέες εμπειρίες μάθησης και παρέχοντας πολλαπλά οφέλη στο χώρο της γενικής και της ειδικής αγωγής. Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών που αφορούν την αξιοποίηση της τεχνολογίας της ΕΠ σε μαθητές με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στα οφέλη της ΕΠ στη διδασκαλία γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε αυτούς τους μαθητές, καθώς και στην ενεργή εμπλοκή τους στην εκπαιδευτική πράξη. Τα αποτελέσματα της μελέτης κατέδειξαν τη θετική επίδραση της ΕΠ στη συμμετοχή και στην κατανόηση ποικίλων δεξιοτήτων των μαθητών καθώς και την αποτελεσματικότητά της ως εκπαιδευτικό εργαλείο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Χρυσικού Β., & Δαμιανάκη Κ. Σ. (2020). Η αξιοποίηση της τεχνολογίας της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 9, 921–931. https://doi.org/10.12681/edusc.3188
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.