Ανακοινώσεις
Ανάρτηση επιμέρους άρθρων
2021-05-11
Ανάρτηση επιμέρους άρθρων
Ανάρτηση Τόμου Πρακτικών
2021-04-14
Με ιδιαίτερη χαρά, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αναρτήθηκε ο Τόμος Πρακτικών του Συνεδρίου μας σε έντυπη μορφή (PDF).
Το επόμενο διάστημα, θα ακολουθήσει η σταδιακή ανάρτηση των επιμέρους άρθρων, σε μορφή μεμονωμένων αρχείων (PDF).
Ευχαριστούμε τους/τις συγγραφείς για την πολύ καλή συνεργασία με την ομάδα επιμέλειας του τόμου και ευελπιστούμε το σύνολο των άρθρων να συνεισφέρει εποικοδομητικά στην εν εξελίξει έρευνα αναφορικά με την εφαρμογή της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, λόγω της Πανδημίας του COVID-19.
Η ομάδα επιμέλειας του Τόμου.
Α. Σοφός, Α. Κώστας, Γ. Φούζας, Β. Παράσχου
Σύντομα διαθέσιμα τα πρακτικά του συνεδρίου
2021-02-07
Τα ηλεκτρονικά πρακτικά του 1ου Διαδικτυακού Εκπαιδευτικού Συνεδρίου "Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις – Αντιλήψεις – Σενάρια – Προοπτικές – Προτάσεις" θα είναι σύντομα διαθέσιμα.Τρέχον τεύχος
2021: Τόμος Πρακτικών 1ο Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Συνέδριο "Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις – Αντιλήψεις – Σενάρια – Προοπτικές – Προτάσεις
Δημοσιευμένα: 2021-04-11
Σοφός, Α., Κώστας, Α., Φούζας, Γ., & Παράσχου, Β. (2021). Πρακτικά του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις-Αντιλήψεις-Σενάρια-Προοπτικές-Προτάσεις, 3-5 Ιουλίου 2020». Ηλεκτρονική έκδοση: Ελληνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.
Πλήρες τεύχος
Έναρξη Εργασιών Συνεδρίου
Ομιλίες Μελών Δ.Ε.Π.
Ψηφιακή Αφήγηση: Προσαρμογή δραστηριοτήτων σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Θαρρενός Μπράτιτσης
Διεθνής Πρακτική
Εξ αποστάσεως επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση κατά την πανδημία: προσαρμογές και προκλήσεις για εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές στην Ευρώπη
Ρένα Ψηφίδου, Ανθή Κυριακοπούλου, Ιωάννης Κατσίκης
The response of schools in Scotland to coronavirus: ‘Glow’ing together
Katrina Foy, David Johnston, Aloyise Mulligan, Rachel Shanks
How do German schools cope with the Covid-19 pandemic? School during the corona pandemic in Germany
Petra Bauer, Christine Isabella Kolb, Alexandra Wiedemann
COVID-19 and the urge for digital environments transition in education: reflecting on the Portuguese experience
Teresa Cardoso, Glória Bastos
Near and far - Learning despite corona distance
Birgit Albaner, Oliver Kastner- Hauler, Karin Tengler
Παράλληλες Συνεδρίες
Στάσεις και Αντιλήψεις εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. για την εξ αποστάσεως διδασκαλία όπως εφαρμόστηκε με την προσέγγιση "Μαθαίνουμε στο σπίτι"
Δημήτριος Κορρές, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Η αποτίμηση από την πλευρά των εκπαιδευτικών της αξιοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εν μέσω πανδημίας: Στάσεις, προβλήματα και προοπτικές
Στέφανος Γιασιράνης, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Η μάθηση στην εποχή του κορωνοϊού: Η μετάβαση από τη μεικτού τύπου στη διαδικτυακή εκπαίδευση
Γεωργία Λαζακίδου, Στυλιανός Τριανταφύλλου
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στην Before Coronavirus εποχή: Διερεύνηση ανασταλτικών παραγόντων αξιοποίησής του από εκπαιδευτικούς ΠΕ70 της Δωδεκανήσου
Φώτιος Μπερδέκλης, Απόστολος Κώστας, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Η επίδραση της «κοινωνικής αποστασιοποίησης» κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 σε μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιοχή της Θεσσαλίας
Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Μαριάνθη Μπατσίλα, Νικόλαος Πέτρου, Ιωάννης Ρουσσάκης
Μια πρόταση για την αξιοποίηση διαδραστικών δικτυακών χαρτών στη διδασκαλία Ιστορικών και Γεωγραφικών δεδομένων
Κυριακή Κοταρίδου, Ιωάννης Λεύκος, Βασίλειος Δαγδιλέλης
H προσαρμογή των εκπαιδευτικών στην νέα πραγματικότητα: Χρήση εργαλείων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Μιχαήλ Ζώρζος, Νικόλαος Μανίκαρος, Ευγένιος Αυγερινός
Στήριξη διεπιστημονικών αναστοχασμών στη σύγχρονη διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: ανάμεσα στο δια ζώσης και το εξ αποστάσεως
Γεώργιος Κρητικός, Ανδρέας Μούτσιος-Ρέντζος, Φραγκίσκος Καλαβάσης
Eξ αποστάσεως Εκπαίδευση & Αναπαραστασιακά Συστήματα στα Μαθηματικά στην Εποχή του covid-19
Μαρία Χιονίδου-Μοσκοφόγλου1, Γιώργος Κέκερης, Δημήτριος Σπανός, Χρυσάνθη Δηλμπεράκη, Ιωάννης Σεχίδης, Ειρήνη Κουβαρά, Νικόλαος Τζιούφας
Επείγουσα Διαδικτυακή Διδασκαλία και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη: ζητήματα αξιοποίησης των ψηφιακών πόρων του Φωτόδεντρου - Μαθησιακά Αντικείμενα
Γεωργία Λιαράκου, Απόστολος Κώστας, Κώστας Γαβριλάκης, Ελίνα Μεγάλου, Αγάπιος Πάνος
Η Εμπειρία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην Τεχνική Εκπαίδευση σε Έκτακτες Συνθήκες
Αγλαΐα Ψάνη, Παναγιώτης Μακρυγιάννης, Δημήτριος Κοτσιφάκος
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο κατά την περίοδο του covid-19: προβληματισμοί, δυσκολίες και αναληφθείσες ενέργειες αντιμετώπισής τους
Ευστρατία Λιακοπούλου, Ελένη Σταυροπούλου
Η διαχείριση της κρίσης του Covid-19 στα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Ρόδου «Πυθαγόρας»
Σπύρος Σπύρου, Κωνσταντίνος Αντωνιάδης
Η εμπειρία της οργάνωσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δυο δημοτικών σχολείων της Κορινθίας στις μέρες του κορονοϊού
Παναγιώτης Σοφός, Σοφία Χρόνη
Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 και οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Μαρία Αθανάτου, Νικόλαος Υφαντόπουλος
Πρόταση για εξ αποστάσεως υλοποίηση και ολοκλήρωση περιβαλλοντικού προγράμματος με θέμα «Το κλίμα αλλάζει. Εμένα με νοιάζει;»
Ολυμπία Τριπολιτσιώτου, Μαργαρίτα Παπακωνσταντίνου, Σουζάνα Καρολίδου, Μιχαήλ Σκούλλος
Καταγραφή επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών την περίοδο του covid-19
Βασίλειος Παράσχου, Σπυρίδων Σπύρου, Αλιβίζος Σοφός, Γεώργιος Φούζας, Φεβρωνία Ρουσάκη, Στέφανος Γιασιράνης
Συγκριτική παρουσίαση ψηφιακών εργαλείων και κλειστών περιβαλλόντων παιγνιώδους χαρακτήρα στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Αγγελική Δούρη, Ευφροσύνη Λαρεντζάκη, Ευγενία Μαλικούτη
Η λειτουργία των δομών Δια Βίου Μάθησης και επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης την περίοδο της πανδημίας: Η περίπτωση των Ι.Ε.Κ., Σ.Δ.Ε. και Σχολών Ο.Α.Ε.Δ.
Χρυσοδώρα – Χριστίνα Σωτηρίου, Ιωάννα Τσάρπα
Άγχος και δεξιότητες εκπαιδευτικών κατά τη διαχείριση της εκπαιδευτικής κρίσης λόγω της πανδημίας COVID-19
Νατάσσα Ράικου, Γεωργία Κωνσταντοπούλου, Κωνσταντίνος Λαβίδας
Η ανακάλυψη του «Ψηφιακού Τροχού» στην εποχή του Κορωναϊού. Τι μέλλει γενέσθαι;
Κωνσταντίνος Κλουβάτος
Σχεδιασμός και ανάπτυξη του Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση»
Αντώνης Λιοναράκης, Ευαγγελία Μανούσου, Σοφία Παπαδημητρίου, Αντωνία Χαρτοφύλακα, Βασιλική Ιωακειμίδου, Ευαγγελία Καραγιάννη
Ο/Η Εκπαιδευτικός κατά τη μετάβαση της σχολικής μονάδας στην επείγουσα διαδικτυακή εκπαίδευση: Αναστοχασμοί στο πλαίσιο ταχύρρυθμης επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Γεώργιος Κρητικός, Απόστολος Κώστας, Αναστάσιος Κοντάκος, Φραγκίσκος Καλαβάσης, Χρυσή Βιτσιλάκη
Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιαςεκπαίδευσης με θέμα: «Σχολική εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με τη χρήση των ΤΠΕ –elearning)» από το Πανεπιστημιο Κρήτης [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α]
Παναγιώτης Αναστασιάδης, Κωνσταντίνος Κωτσίδης, Χρήστος Συννεφάκης
Χρήση Ψηφιακών Περιβαλλόντων στη Διοίκηση εν Μέσω Πανδημίας: Η Περίπτωση του ΣΔΕ Μεσολογγίου
Αγγελική Γριβοπούλου, Δέσποινα Καρακατσάνη
Ηλεκτρονικός Ατομικός Φάκελος Καριέρας Μαθητών και Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Θεόδωρος Αντωνίου, Γεώργιος Βασίλογλου, Χαράλαμπος Βασίλογλου, Μαρία Καραϊσαρλή, Ευπραξία Βλαχοδήμου
Η Εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε Μονάδες Εκπαίδευσης Ενήλικων. Η Περίπτωση Των Δημοσίων ΙΕΚ
Δημήτριος Μπέλλος, Ιωάννα Τσάρπα
Εκπαίδευση Ενηλίκων Προσφύγων και Εναλλακτικές μέθοδοι επιμόρφωσης
Αναστασία Νικολαΐδου, Ιωάννα Τσάρπα
Δημιουργία εφαρμογής πλήρους εμβυθισμένης εικονικής πραγματικότητας για τη διδασκαλία στοιχείων της Αρχαίας Ελληνικής τεχνολογίας
Παναγιώτης Αντωνόπουλος, Εμμανουήλ Φωκίδης
Βασικά χαρακτηριστικά της Εικονικής Πραγματικότητας και η σχέση τους με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πηνελόπη Ατσικπάση, Εμμανουήλ Φωκίδης
Η μάθηση σε ομάδες στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Δυσκολίες και Προοπτικές
Φώτιος Ζυγούρης, Σοφία Παπαδοπούλου
Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Σπύρος Σπύρου, Στέφανος Γιασιράνης, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων στην Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Ειδική Αγωγή την περίοδο του Covid-19
Παναγιώτης Τσιαβός, Άννα Κογιάμη, Αικατερίνη Φλάγκου
Εργαστήρια
Η Εκπαιδευτική Πύλη Scientix: Το Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Πόρων και η Κατάρτιση Εκπαιδευτικών
Ιωάννης Λεύκος, Παναγιώτης Κανύχης
elefys.gr – Διαδικτυακό Ανοικτό Εκπαιδευτικό Υλικό για μια συνδυαστική προσέγγιση διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών και Γλώσσας
Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη
Εργαστήριο: Διαδικτυακά Εργαλεία Δημιουργίας Επαυξημένων Αντικειμένων με Εφαρμογή στην Επείγουσα Απομακρυσμένη Διδασκαλία
Γεώργιος Κουτρομάνος, Γεώργιος Γεωργιάδης