Ηλεκτρονικός Ατομικός Φάκελος Καριέρας Μαθητών και Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Περίληψη
Στο σύγχρονο περιβάλλον της ρευστότητας και αβεβαιότητας οι μαθητές καλούνται να πάρουν αποφάσεις για την επαγγελματική τους πορεία και εξέλιξη καθώς και αποφάσεις ζωής που συνδέονται άμεσα με τον τρόπο οργάνωσης της ενήλικης ζωής τους. Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός κάνοντας μεγάλα άλματα προωθώντας νέες θεωρίες διεξάγοντας σχετικές έρευνες και πρακτικές που στοχεύουν στο συνυπολογισμό όλων πτυχών της καριέρας για μια βιώσιμη απασχόληση για όλους τους ανθρώπους. Ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Σ.Ε.Π. ενισχύει την προσωπική τους προσπάθεια να κατανοήσουν και να αναπτύξουν τον εαυτό τους. Στο πλαίσιο αυτό έχει αναπτυχθεί και συνεχώς αναπτύσσεται η καριέρα μέσω χαρτοφυλακίου (ατομικού φακέλου) portfolio και ειδικότερα του ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου (e-portfolio). Το e-portfolio μπορεί να παρέχει συνεχώς την ευκαιρία στο άτομο να αναδεικνύει τις ικανότητές του να συλλέγει, να οργανώνει, να ερμηνεύει και να ασκεί κριτική πάνω σε ατομικά του έγγραφα και πηγές πληροφοριών. Μπορεί να συμβάλλει στη συνεχή επαγγελματική εξέλιξη του ατόμου, στην επιλογή επαγγέλματος, αλλά και στον επαναπροσανατολισμό της καριέρας του.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Παράλληλες Συνεδρίες
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα ηλεκτρονικά πρακτικά του συνεδρίου για την «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις, 3, 4 & 5 Ιουλίου 2020» διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)