Στάσεις και Αντιλήψεις εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. για την εξ αποστάσεως διδασκαλία όπως εφαρμόστηκε με την προσέγγιση "Μαθαίνουμε στο σπίτι"
Περίληψη
Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των στάσεων που έχουν οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ Κυκλάδων & Δωδεκανήσου για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και για τις επιπτώσεις του COVID-19 στην ακολουθητέα εκπαιδευτική διαδικασία. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το δομημένο ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε ηλεκτρονικά από 126 εκπαιδευτικούς, όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι εργάζονται στα συγκεκριμένα ΕΠΑΛ. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν αφενός ότι οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα εφαρμογής της εξ αποστάσεως διδασκαλίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και αφετέρου ότι εκφράζουν ορισμένες ανησυχίες για την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων μεθόδων στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμβάλλουν στην αναγνώριση των στάσεων, των αντιλήψεων και των προβληματισμών που έχουν οι εκπαιδευτικοί ως προς τη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα και δύναται να αξιοποιηθούν από τους φορείς άσκησης εκπαιδευτικών πολιτικών με σκοπό την αποτελεσματικότερη εφαρμογή των ΤΠΕ στην εποχή του COVID-19.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Παράλληλες Συνεδρίες
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα ηλεκτρονικά πρακτικά του συνεδρίου για την «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις, 3, 4 & 5 Ιουλίου 2020» διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)