Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση – Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Περίληψη
Η απότομη μετάβαση σε ψηφιακά περιβάλλοντα στον εκπαιδευτικό τομέα λόγω του κλεισίματος των σχολείων εξαιτίας του covid-19, οδήγησε τους εκπαιδευτικούς στην αναζήτηση ψηφιακών εργαλείων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σύμφωνα με έρευνες, η Επαυξημένη Πραγματικότητα είναι ένα ενδεδειγμένο ψηφιακό εργαλείο που αξιοποιείται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με πολύ θετικά αποτελέσματα. Η Επ.Π. είναι η τεχνολογία που επιτρέπει την υπέρθεση ψηφιακών πληροφοριών σε φυσικά αντικείμενα και παρέχει δυνατότητες διάδρασης με αυτές σε πραγματικό χρόνο. Ωστόσο, δεν έχει πραγματοποιηθεί εμπεριστατωμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη χρήση της Επ.Π. στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η εισήγησή μας παρουσιάζει τα αποτελέσματα σχετικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης και παρουσιάζει τους τρόπους που η Επ.Π. έχει αξιοποιηθεί στην εξΑΕ και τα αποτελέσματά που προέκυψαν. Στο τέλος, καταλήγουμε σε συμπεράσματα και προτάσεις εξ αποστάσεως αξιοποίησης της τεχνολογίας της Επ.Π. στην Α/θμια και στην Β/θμια εκπαίδευση στη χώρα μας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Παράλληλες Συνεδρίες
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα ηλεκτρονικά πρακτικά του συνεδρίου για την «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις, 3, 4 & 5 Ιουλίου 2020» διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)