Το ερμηνευτικό σχόλιο στο λογοτεχνικό κείμενο
Περίληψη
Μέσα στην κρίσιμη περίοδο της υγειονομικής κρίσης κληθήκαμε να υιοθετήσουμε νέες μεθόδους και πρακτικές διδασκαλίας. Με δεδομένο πως η εκπαίδευση είναι μία και ενιαία, με την τηλεκπαίδευση - τηλεσυνάντηση καταβάλαμε την προσπάθεια να υποστηρίξουμε την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Αξιοποιώντας τους δύο βασικούς πυλώνες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τη σύγχρονη και την ασύγχρονη, εκπονήθηκε η παρούσα διδασκαλία για παιδιά της τελευταίας τάξης του Γενικού Λυκείου, με σκοπό να υποστηριχθεί η διδασκαλία του μαθήματος της συνεξέτασης γλώσσας και λογοτεχνίας, καθώς ο ερμηνευτικός διάλογος μέσω κειμενικών δεικτών και αξιοποίησης αποθετηρίων ψηφιακού υλικού. Αξιοποιήθηκαν οι ΤΠΕ και η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, ενώ μέσω κατάλληλα επιλεγμένων ασκήσεων επιδιώχθηκε η αυτοαξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών και ακολούθησε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της διδασκαλίας. Στο τέλος, εξετάζεται κατά πόσο οι στόχοι επιτεύχθηκαν, ποια μαθησιακά αποτελέσματα προέκυψαν και ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Παράλληλες Συνεδρίες
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα ηλεκτρονικά πρακτικά του συνεδρίου για την «Από τον 20ο στον 21ο αιώνα μέσα σε 15 ημέρες: Η απότομη μετάβαση της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας σε ψηφιακά περιβάλλοντα. Στάσεις- Αντιλήψεις- Σενάρια – Προοπτικές- Προτάσεις, 3, 4 & 5 Ιουλίου 2020» διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)