Η θεματολογία των Συνεδρίων “Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία” καλύπτει όλους τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας, της Καινοτομίας και τις σχέσεις τους με την οικονομία
Ανακοινώσεις
Δημοσίευση Πρακτικών του 3ου Συνεδρίου
2023-08-01
Όσοι επιθυμούν να συμπεριληφθεί η εισήγησή τους στα Πρακτικά του Συνεδρίου θα πρέπει να υποβάλλουν ολοκληρωμένες ερευνητικές εργασίες στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, διαμέσου της πλατφόρμας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης. Όλες οι εργασίες θα κριθούν με το σύστημα διπλής ανώνυμης κρίσης.
Τα Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου θα εκδοθούν ηλεκτρονικά διαμέσου της υπηρεσίας ePublishing του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/), όπως έγινε και με την έκδοση των πρακτικών του 1ου και 2ου Συνεδρίου (βλ. τα Πρακτικά στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/inoek).
Προκειμένουν οι υποβληθείσες προς δημοσίευση στα Πρακτικά εργασ΄ίες να προχωρήσουν στη διαδικασία κρίσης, πρέπει να ακολουθούν το πρότυπο και τις σχετικές οδηγίες προς συγγραφείς τα οποία είναι αναρτημένα στον ιστοτόπο του συνεδρίου:
https://www.inoek-conferences.gr/3o-diethnes-synedrio/dimosieusi-ergasion/
Επισημαίνεται ότι, με ευθύνη των συγγραφέων, κάθε εργασία που υποβάλλεται προς δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου διαμέσου της υπηρεσίας ePublishing αποκλείεται από τη δυνατότητα δημοσίευσης σε άλλο επιστημονικό έντυπο.
3o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη.
2023-08-01
https://www.inoek-conferences.gr/
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο Κρήτης 7-10 Σεπτεμβρίου 2023.
Συνδιοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικών της Εκπαίδευσης, & Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας & Καινοτομίας, το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση νέων ερευνών που αφορούν οικονομικές διαστάσεις των πεδίων της Εκπαίδευσης, της Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας, των Νέων Τεχνολογιών, της Καινοτομίας και τις σχέσεις τους με την Οικονομία.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 3 (2024): Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη"
Δημοσιευμένα: 2024-09-04
Καραΐσκου, E., Κοκκίνου, Α, Μαυρογιάννη, Α. & Ρεντίφης, Γ. (επιμ.). (2024). Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη", Ηράκλειο, 7-10 Σεπτεμβρίου 2023. Αθήνα: Έκδοση του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Διά Βίου Μάθησης, της Έρευνας & Καινοτομίας, Ηλεκτρονική έκδοση : Ελληνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.
Εισαγωγικές Σελίδες
Ομιλίες
The Returns to Education
Paper presented by the Invited Speaker Dr. Harry Patrinos
Senior Advisor, World Bank
An Outline Of The Relationship Between Governance And Sustainable Economic Development
Professor Emeritus, Former Rector of Panteion University of Social and Political Sciences
Εισηγήσεις
From Connectivity to Competence: The Crucial Role of Tutors in Promoting Communication Quality, Student Autonomy, and Learning Effectiveness in Open and Distance Education
Panagiota Xanthopoulou , Alexandros Sahinidis , Persefoni Solomou, Cristalo Lappa
Το South Aegean Future Lab, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι προκλήσεις ως προϋπόθεση επιτυχούς εφαρμογής
Αλιβίζος Σοφός , Απόστολος Κώστας , Ευθυμία Σαλτίδου , Φεβρωνία Ρουσάκη , Φίλιππος Τζόρτζογλου , Χρυσή Βιτσιλάκη
Leadership's Impact on E-commerce Growth and Crisis Management in Post-Lignite Urban Transitions
Margarita Aimilia Gkanatsiou, Sotiria Triantari, Efthymia Chatzidimitriou
Sustainability through digital transition: the case of small cultural stakeholders
George Pavlidis, Stella Markantonatou, Kiourt Chairi , Vasileios Sevetlidis , Vasileios Arampatzakis , Helena Theodoropoulou , Dimitrios Karamatskos
Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στην προσχολική εκπαίδευση με τη βοήθεια του ScratchJr
Κωνσταντίνα Λούκα , Σταμάτιος Παπαδάκης , Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Μέτρηση της σχετικής Τεχνικής Αποδοτικότητας των Συστημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Συγκριτική Αξιολόγηση, κατά τη χρονική περίοδο 2016 – 2020
Στυλιανός Μαργαρίτης, Κωνσταντίνος Τσαμαδιάς
e-Learning Support Centers in Higher Education: Characteristics, Advantages and Challenges
Kostas Apostolos, Vasileios Kasapidis , Dimitris Spanos , Vasileios Paraschou , Filippos Tzortzoglou, Alivisos Sofos , Chrysi Vitsilaki
Οι Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Λασιθίου για τον Ρόλο των Τμημάτων Ένταξης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ματθαίος Κωνσταντίνου, Παρασκευή Δαλακούρα
Διαχρονική εξέλιξη του θεσμού του διευθυντή στην Ελλάδα και τα προσόντα που απαιτούνται
Θεόδωρος Κωνσταντινίδης
Η αποτελεσματικότητα στις ομάδες: Η περίπτωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)
Φωτεινή Μπουκουβάλα , Σοφία Μπουτσιούκη
Η εκπαίδευση και εργασία των γυναικών σε τομείς STEM, παράγων μεγέθυνσης της οικονομίας
Γεώργιος Καλαντζής, Γεώργιος Πανταζής, Χαρίλαος Τσιχουρίδης , Διονύσιος Βαβουγυιός
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη χρήση προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης στις Φυσικές Επιστήμες
Αλκίνοος Ιωάννης Ζουρμπάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης , Σταμάτης Παπαδάκης
Μέτρηση της σχετικής Τεχνικής Αποδοτικότητας των Συστημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Συγκριτική Αξιολόγηση, κατά τη χρονική περίοδο 2016 – 2020
Στυλιανός Μαργαρίτης , Κωνσταντίνος Τσαμαδιάς
O ρόλος του διευθυντή στη διοίκηση επιχειρήσεων/ οργανισμών: Η περίπτωση των μονάδων ιδιωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Μαρία Μαλαγκονιάρη , Κλεοπάτρα Ντέλιου
Το Πλαίσιο του Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού: Μια Μελέτη Περίπτωσης για την Βιωσιμότητα του Βορείου, Νοτίου Αιγαίου & Κρήτης
Γεράσιμος Παυλογεωργάτος, Αικατερίνη Κόκκινου
MOOCs as Lifelong Learning Programs – The case of University of the Aegean: A preliminary Evaluation
Vasileios Paraschou, Apostolos Kostas , Stefanos Giasiranis , Alivizos Sofos , Chrysi Vitsilaki
Η σχετική Τεχνική Αποδοτικότητα των Συστημάτων Έρευνας & Ανάπτυξης (Ε&Α) των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατά τη χρονική περίοδο 2016 – 2020:Συγκριτικά, ποια η θέση της Ελλάδας;
Κωνσταντίνος Τσαμαδιάς , Στυλιανός Μαργαρίτης
Τέχνη, Τεχνολογία και Κοινότητα: Ενσωμάτωση AI για την αειφόρο προώθηση της Κρητικής Διατροφής
Κωνσταντίνος Τρικάλης Κωνσταντίνος
Έρευνα των οικονομικών της εκπαίδευσης: Μία πολύπλευρη επισκόπηση (1993-2022)
Χρήστος Κόκκορης , Νίκος Κουτσουπιάς, Νικόλαος Βασιλειάδης
Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια ερευνητική εφαρμογή σε Ρομά μαθητές Δημοτικού Σχολείου για την προσέγγιση της έννοιας «εκπαίδευση»
Αρχοντία-Μυρτώ Παναγιωτακοπούλου, Γεώργιος Νικολάου
The Rates of Return of Private Investments οn Second Chance Schools of Greek Life Long Learning
Iliana Kravvariti , Stefanos Chanis, Constantinos Tsamadias
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική των Θρησκευτικών: μία διδακτική πρόταση με θέμα την Αγία Σοφία.
Ευαγγελία Καρακωσταντάκη, Κυριάκος Σταυριανός
From Connectivity to Competence: The Crucial Role of Tutors in Promoting Communication Quality, Student Autonomy, and Learning Effectiveness in Open and Distance Education
Από τη συνδεσιμότητα στην ικανότητα: Ο κρίσιμος ρόλος των καθηγητών στην προώθηση της ποιότητας της επικοινωνίας, της αυτονομίας των μαθητών και της αποτελεσματικότητας της μάθησης στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Panagiota Xanthopoulou, Alexandros Sahinidis, Persefoni Solomou, Cristalo Lappa
COVID-19 challenges: how ICT successfully allowed adaptation of Drama in Education experiential method during PhD research
Christina Zourna, Ioanna Papavassiliou , Nikos Koutsoupias
Opportunities for fraud in Greek Municipalities; The International Fraud Triangle framework
Anastasia Cheliatsidou , Alexandros Garefalakis ; Nikolaos Sariannidis
Testing for Screening using vocational skills: The case of upper secondary general and vocational education in Greece
Argyro Velaora, Stefanos Chanis, Constantinos Tsamadias
Η σχετική Τεχνική Αποδοτικότητα των Συστημάτων Έρευνας & Ανάπτυξης (Ε&Α) των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατά τη χρονική περίοδο 2016 – 2020: Συγκριτικά, ποια η θέση της Ελλάδας;
Κωνσταντίνος Τσαμαδιάς , Στυλιανός Μαργαρίτης
The feedback of written assignments in distance education as a factor for shaping the self-esteem of students
Gerasimos Rentifis, Eleni Karakatsani, Ilias Rentifis
Βιώσιμη Ανάπτυξη και Θεματικός Τουρισμός στην Ελλάδα. Μια εμπειρική διερεύνηση
Ελισάβετ Κωνσταντέλλου, Άννα Κυριακάκη, Νικόλαος Τριχάς
Διερεύνηση προτάσεων εργαζομένων για ζητήματα επίλυσης συγκρούσεων στις Τοπικές Ομάδες Υγείας και η αναγκαιότητα της δια βίου εκπαίδευσης
Ευθυμία Χατζηδημητρίου, Σωτηρία Τριαντάρη, Μαργαρίτα Αιμιλία Γκανάτσιου
Student career counseling: A bibliometric review (1985-2022)
Chrysanthi Oraiopoulou, Vasileios Ioannidis, Iphigeneia Mavritsiou, Triantafillia Bertoli, Aristidis Bitzenis, Sofia Boutsiouki, Nikos Koutsoupias
Αντιλήψεις και προσδοκίες των επιχειρήσεων σχετικά με την πρακτική άσκηση των φοιτητών: Ποιοτική διερεύνηση μιας αλληλεπιδραστικής εμπειρίας
Σοφία Μπουτσιούκη, Μαριάνθη Καρατσιώρη, Βασίλειος Κόνιαρης, Αικατερίνη Τσαλαμπούνη