Η θεματολογία των Συνεδρίων “Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία” καλύπτει όλους τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας, της Καινοτομίας και τις σχέσεις τους με την οικονομία

Ανακοινώσεις


Δημοσίευση Πρακτικών του 3ου Συνεδρίου

2023-08-01

Όσοι επιθυμούν να συμπεριληφθεί η εισήγησή τους στα Πρακτικά του Συνεδρίου θα πρέπει να υποβάλλουν ολοκληρωμένες ερευνητικές εργασίες στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, διαμέσου της πλατφόρμας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης. Όλες οι εργασίες θα κριθούν με το σύστημα διπλής ανώνυμης κρίσης.

Τα Πρακτικά του 3ου Συνεδρίου θα εκδοθούν ηλεκτρονικά διαμέσου της υπηρεσίας ePublishing του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/), όπως έγινε και με την έκδοση των πρακτικών του 1ου και 2ου Συνεδρίου (βλ. τα Πρακτικά στο: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/inoek). 

Προκειμένουν οι υποβληθείσες προς δημοσίευση στα Πρακτικά εργασ΄ίες να προχωρήσουν στη διαδικασία κρίσης, πρέπει να ακολουθούν το πρότυπο και τις σχετικές οδηγίες προς συγγραφείς τα οποία είναι αναρτημένα στον ιστοτόπο του συνεδρίου:

https://www.inoek-conferences.gr/3o-diethnes-synedrio/dimosieusi-ergasion/

Επισημαίνεται ότι, με ευθύνη των συγγραφέων, κάθε εργασία που υποβάλλεται προς δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου διαμέσου της υπηρεσίας ePublishing αποκλείεται από τη δυνατότητα δημοσίευσης σε άλλο επιστημονικό έντυπο.

3o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη.

2023-08-01

https://www.inoek-conferences.gr/

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στο Ηράκλειο Κρήτης 7-10 Σεπτεμβρίου 2023.

Συνδιοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικών της Εκπαίδευσης, & Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας & Καινοτομίας, το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση νέων ερευνών που αφορούν οικονομικές διαστάσεις των πεδίων της Εκπαίδευσης, της Δια Βίου Μάθησης, της Έρευνας, των Νέων Τεχνολογιών, της Καινοτομίας και τις σχέσεις τους με την Οικονομία.

Τρέχον τεύχος


Τόμ. 3 (2024): Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη"

Δημοσιευμένα: 2024-09-04

Καραΐσκου, E., Κοκκίνου, Α, Μαυρογιάννη, Α. & Ρεντίφης, Γ. (επιμ.). (2024). Πρακτικά του 3ου Διεθνούς  Επιστημονικού Συνεδρίου "Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη", Ηράκλειο, 7-10 Σεπτεμβρίου 2023. Αθήνα: Έκδοση του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Διά Βίου Μάθησης, της Έρευνας & Καινοτομίας, Ηλεκτρονική έκδοση : Ελληνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης.

 

Το South Aegean Future Lab, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι προκλήσεις ως προϋπόθεση επιτυχούς εφαρμογής

Αλιβίζος Σοφός , Απόστολος Κώστας , Ευθυμία Σαλτίδου , Φεβρωνία Ρουσάκη , Φίλιππος Τζόρτζογλου , Χρυσή Βιτσιλάκη

Leadership's Impact on E-commerce Growth and Crisis Management in Post-Lignite Urban Transitions

Margarita Aimilia Gkanatsiou, Sotiria Triantari, Efthymia Chatzidimitriou

Sustainability through digital transition: the case of small cultural stakeholders

George Pavlidis, Stella Markantonatou, Kiourt Chairi , Vasileios Sevetlidis , Vasileios Arampatzakis , Helena Theodoropoulou , Dimitrios Karamatskos

Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη στην προσχολική εκπαίδευση με τη βοήθεια του ScratchJr

Κωνσταντίνα Λούκα , Σταμάτιος Παπαδάκης , Μιχαήλ Καλογιαννάκης

e-Learning Support Centers in Higher Education: Characteristics, Advantages and Challenges

Kostas Apostolos, Vasileios Kasapidis , Dimitris Spanos , Vasileios Paraschou , Filippos Tzortzoglou, Alivisos Sofos , Chrysi Vitsilaki

Η εκπαίδευση και εργασία των γυναικών σε τομείς STEM, παράγων μεγέθυνσης της οικονομίας

Γεώργιος Καλαντζής, Γεώργιος Πανταζής, Χαρίλαος Τσιχουρίδης , Διονύσιος Βαβουγυιός

Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη χρήση προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης στις Φυσικές Επιστήμες

Αλκίνοος Ιωάννης Ζουρμπάκης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης , Σταμάτης Παπαδάκης

Ο διαπραγματευτικός ρόλος του Ηγέτη στο Δημόσιο

Κυριακή Αραβίδου, Σωτηρία Τριαντάρη

MOOCs as Lifelong Learning Programs – The case of University of the Aegean: A preliminary Evaluation

Vasileios Paraschou, Apostolos Kostas , Stefanos Giasiranis , Alivizos Sofos , Chrysi Vitsilaki

Έρευνα των οικονομικών της εκπαίδευσης: Μία πολύπλευρη επισκόπηση (1993-2022)

Χρήστος Κόκκορης , Νίκος Κουτσουπιάς, Νικόλαος Βασιλειάδης

Opportunities for fraud in Greek Municipalities; The International Fraud Triangle framework

Anastasia Cheliatsidou , Alexandros Garefalakis ; Nikolaos Sariannidis

Βιώσιμη Ανάπτυξη και Θεματικός Τουρισμός στην Ελλάδα. Μια εμπειρική διερεύνηση

Ελισάβετ Κωνσταντέλλου, Άννα Κυριακάκη, Νικόλαος Τριχάς

Student career counseling: A bibliometric review (1985-2022)

Chrysanthi Oraiopoulou, Vasileios Ioannidis, Iphigeneia Mavritsiou, Triantafillia Bertoli, Aristidis Bitzenis, Sofia Boutsiouki, Nikos Koutsoupias


Προβολή όλων των τευχών