Leadership's Impact on E-commerce Growth and Crisis Management in Post-Lignite Urban Transitions
Περίληψη
Στο σημερινό δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η παραδοσιακή διοίκηση αντιμετωπίζει προκλήσεις από παγκόσμιους παράγοντες όπως ο έντονος ανταγωνισμός, οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και οι πολιτικές αλλαγές. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει καταστεί ένα κεντρικό εργαλείο για ανάπτυξη και αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων (Strauss and Frost, 2012). Αυτός ο συνδυασμός τεχνικής εμπειρογνωμοσύνης και πολιτικής ευαισθησίας απαιτεί γρήγορη αναγνώριση και ανταπόκριση σε αμφίσημες καταστάσεις, διατηρώντας την σαφήνεια (Boin, 2008). Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ρόλο της ηγεσίας στην υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη διαχείριση κρίσεων, επικεντρώνοντας στη μετάβαση της Δυτικής Μακεδονίας από μια οικονομία βασισμένη στον άνθρακα. Η έμφαση δίνεται στην κρίσιμη συνεισφορά της ηγεσίας στη διαχείριση αυτών των περίπλοκων δυναμικών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)