The feedback of written assignments in distance education as a factor for shaping the self-esteem of students


Δημοσιευμένα: Σεπ 4, 2024
Gerasimos Rentifis
Eleni Karakatsani
https://orcid.org/0009-0000-7870-4911
Ilias Rentifis
Περίληψη

Ένα από τα σημαντικότερα μαθησιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) συνιστά η ανατροφοδότηση την οποία οι διδάσκοντες παρέχουν στις εργασίες των φοιτητών. Ο ερευνητικός σκοπός της εργασίας είναι να εξεταστούν οι αντιλήψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ε.Α.Π. ως προς τον βαθμό της συναισθηματικής επιρροής και ως προς τη χρησιμότητα της ανατροφοδότησης που λαμβάνουν από τις γραπτές τους εργασίες, καθώς και ο βαθμός συσχέτισης των αντιλήψεων αυτών με τα επίπεδα της αυτοεκτίμησής τους. Η μεθοδολογική προσέγγιση είναι η ποσοτική μέθοδος και το εργαλείο συλλογής των δεδομένων είναι ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το δείγμα αποτελείται από 201 φοιτητές των μεταπτυχιακών προγραμμάτων «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και «Επιστήμες της Αγωγής» της Σχολής Ανθρωπιστικών σπουδών του Ε.Α.Π. Από τις αναλύσεις των δεδομένων προκύπτει ότι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές επηρεάζονται συναισθηματικά από την παρεχόμενη ανατροφοδότηση και τη θεωρούν χρήσιμη, εφόσον αυτή καλύπτει τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και τους βοηθά στην περαιτέρω βελτίωσή τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις