The feedback of written assignments in distance education as a factor for shaping the self-esteem of students
Περίληψη
Ένα από τα σημαντικότερα μαθησιακά εργαλεία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) συνιστά η ανατροφοδότηση την οποία οι διδάσκοντες παρέχουν στις εργασίες των φοιτητών. Ο ερευνητικός σκοπός της εργασίας είναι να εξεταστούν οι αντιλήψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ε.Α.Π. ως προς τον βαθμό της συναισθηματικής επιρροής και ως προς τη χρησιμότητα της ανατροφοδότησης που λαμβάνουν από τις γραπτές τους εργασίες, καθώς και ο βαθμός συσχέτισης των αντιλήψεων αυτών με τα επίπεδα της αυτοεκτίμησής τους. Η μεθοδολογική προσέγγιση είναι η ποσοτική μέθοδος και το εργαλείο συλλογής των δεδομένων είναι ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Το δείγμα αποτελείται από 201 φοιτητές των μεταπτυχιακών προγραμμάτων «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και «Επιστήμες της Αγωγής» της Σχολής Ανθρωπιστικών σπουδών του Ε.Α.Π. Από τις αναλύσεις των δεδομένων προκύπτει ότι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές επηρεάζονται συναισθηματικά από την παρεχόμενη ανατροφοδότηση και τη θεωρούν χρήσιμη, εφόσον αυτή καλύπτει τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και τους βοηθά στην περαιτέρω βελτίωσή τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)