From Connectivity to Competence: The Crucial Role of Tutors in Promoting Communication Quality, Student Autonomy, and Learning Effectiveness in Open and Distance Education
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στη διερεύνηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην ποιότητα της επικοινωνίας μεταξύ διδασκόντων και εκπαιδευομένων στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η μελέτη χρησιμοποίησε μια μικτή ερευνητική προσέγγιση με σύνθεση ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων. Το συνολικό δείγμα αποτελούνταν από 120 φοιτητές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), οι οποίοι απάντησαν σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και 73 από αυτούς συμμετείχαν σε συμπληρωματική δομημένη συνέντευξη. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευόμενοι χρειάζονται τον καθηγητή να είναι ενθαρρυντικός και να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία της μάθησης και της ανάπτυξης της κριτικής τους σκέψης. Ωστόσο, η έρευνα υπογράμμισε επίσης την πεποίθηση των εκπαιδευομένων ότι μέσω μιας τηλεδιάσκεψης δεν υπάρχει υψηλή συχνότητα αλληλεπίδρασης. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ διδασκόντων και εκπαιδευομένων και στην περαιτέρω σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη των σπουδαστών στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)