Έρευνα των οικονομικών της εκπαίδευσης: Μία πολύπλευρη επισκόπηση (1993-2022)
Περίληψη
Περίληψη
Η σύνδεση της Εκπαίδευσης και της Οικονομικής Έρευνας έχει αυξηθεί σημαντικά, επιτρέποντας συστηματικές και βιβλιομετρικές αναλύσεις. Είναι ενδιαφέρον ότι δεν έχει γίνει ακόμη βιβλιομετρική έρευνα για την μεταξύ τους σχέση (EdER). Για να καλυφθεί αυτό το κενό, η μελέτη μας χρησιμοποιεί βιβλιομετρικές τεχνικές πραγματοποιώντας μια στατιστική ανασκόπηση 4335 δημοσιευμένων μελετών και να ποσοτικοποιήσει την επίδραση τους στην επιστημονική κοινότητα, εστιάζοντας σε τρεις εξέχουσες πηγές, συγκεκριμένα: Economics of Education, International Journal of Educational Development και Οικονομικά της Εκπαίδευσης. Πραγματοποιήσαμε μια βιβλιομετρική εξέταση, ταυτοχρόνως ποιοτική και ποσοτική, χρησιμοποιώντας δημοσιεύσεις μέσω του ευρετηρίου Scopus από θέματα Οικονομικών που δημοσιεύτηκαν τις προηγούμενες τρεις δεκαετίες, καθώς και το λογισμικό ανάλυσης δεδομένων R-language bibliometrix. Η έρευνα αποκάλυψε ποικιλία αποτελεσμάτων, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών για τους πιο εξέχοντες συγγραφείς και περιοδικά. Διερευνήσαμε, επίσης, τα θέματα και τις τρέχουσες ερευνητικές τάσεις στον τομέα των οικονομικών της εκπαίδευσης, καθώς και την εξέλιξη των ερευνητικών ροών και τάσεων στα πεδία του EDER.
Abstract
The connection of Education and Economic Research has grown significantly, allowing for systematic and bibliometric analyses. Interestingly, no bibliometric research has yet been done on the relationship between them (EdER). To fill this gap, our study uses bibliometric techniques by conducting a statistical review of 4335 published studies and quantifying their impact on the scientific community, focusing on three prominent sources, namely: Economics of Education, International Journal of Educational Development and Economics of Education. We performed a bibliometric review, both qualitative and quantitative, using publications through the Scopus index from Finance topics published in the previous three decades, as well as the R-language bibliometrix data analysis software. The search revealed a variety of results, including information on the most prominent authors and journals. We also explored the topics and current research trends in the field of education economics, as well the evolution of research streams and trends in EDER fields.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)