Ο διαπραγματευτικός ρόλος του Ηγέτη στο Δημόσιο
Περίληψη
Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναδείξει το μείζον θέμα των εργασιακών συγκρούσεων και το ρόλο του ηγέτη-προϊστάμενου στη διαχείριση τους έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της κάθε εργασιακής ομάδας στο Δημόσιο Τομέα και ειδικότερα στις Διευθύνσεις Τεχνικών Έργων στις επτά (7) Περιφερειακές Ενότητες και στους 37 Δήμους που συγκροτούν διοικητικά την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων, που εγκρίθηκαν από την Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Η στατιστική ανάλυση πραγματοποιήθηκε στο στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS 24 με τη βοήθεια του λογισμικού Microsoft Office Excel 2016 για το σχεδιασμό γραφημάτων και για την κωδικοποίηση των δεδομένων. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους/ες, συγκρούσεις συμβαίνουν στις Δημόσιες υπηρεσίες πολύ συχνά και το 70% πιστεύει ότι δεν αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν την ανάγκη μιας διαφορετικής προσέγγισης των συγκρούσεων που θα προκύψει από τη συνεχή εκπαίδευση εργαζομένων και προϊσταμένων
Λέξεις-κλειδιά: Διαχείριση Συγκρούσεων, Δημόσιος Τομέας
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)