Η μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια ερευνητική εφαρμογή σε Ρομά μαθητές Δημοτικού Σχολείου για την προσέγγιση της έννοιας «εκπαίδευση»
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί αν η εφαρμογή της μεθόδου της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» στους 20 μαθητές ΡομάΓ΄, Δ΄ και Ε΄ Τάξης που φοιτούν στο 13οΔημοτικό Σχολεία είναι τελέσφορη, έτσι ώστε οιεκείνοι να κατανοήσουν τα οφέλη της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για τον παραπάνω σκοπό ακολουθήσαμε και εστιάσαμε στα βήματα της μεθόδου της μετασχηματίζουσας μάθησης μέσα από την αισθητική εμπειρία. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της τριγωνοποίησης (triangulation) για την αναλυτική και επισταμένη διερεύνηση των ερευνητικών ερωτημάτων. Η έρευνά μας απέδειξε πως είναι αναγκαία η εφαρμογή εναλλακτικών και καινοτόμων πρακτικών όπως αυτή της μεθόδου της «Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» προκειμένου οι συγκεκριμένοι μαθητές Ρομά της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να κατανοήσουν τα οφέλη της συμμετοχής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την «Εκπαίδευση, Δια Βίου Μάθηση, Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη, Καινοτομία και Οικονομία»διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο)