7ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»

Δημοσιευμένα: 2023-09-21

Measuring presence in a collaborative physics learning activity in Second Life

Ioannis Vrellis, Nikiforos M. Papachristos, Antonis Natsis, Tassos A. Mikropoulos

Study on intelligent emotional agents for learning

Konstantina Chatzara, Charalampos Karagiannidis, Dimosthenis Stamatis

A case study of the deployment of cultural probes in remote schools

Konstantinos Chorianopoulos, Gerasimos Polymeris

Students’ perceptions about distance education. A primary approach

Kalliopi-Evangelia Stavroulia, Anastasia Psychari

Web-based learning environments supporting socio-scientific decision making

Iolie Nicolaidou, Georgia Michael , Eleni A. Kyza, Nikos Papadouris , Constantinos P. Constantinou , Vasilis Kolias, Itay Asher, Iris Tabak

Η εφαρμογή της πολυτροπικής ανάλυσης του λόγου στα μαθησιακά αντικείμενα

Γιώργος Βορβυλάς, Θανάσης Καραλής, Κωνσταντίνος Ραβάνης

Πρόταση Χρήσης Τεχνολογίας Υπολογιστικού Νέφους στην Εκπαίδευση

Μαρία Χρόνη, Βασίλειος Μποζιάρης, Σταύρος Νικολόπουλος

Γνωστικές διαφυλικές διαφορές σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα

Χρυσή Πριοβόλου, Βαγγέλης Τζίμας, Γιώργος Ζαχαρής, Τάσος Α. Μικρόπουλος

Εγκεφαλικές διεργασίες σε στερεοσκοπικά εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα

Γιώργος Ζαχαρής, Βαγγέλης Τζίμας, Χρυσή Πριοβόλου, Τάσος Α. Μικρόπουλος

Αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος με χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού παιχνιδιού

Κωνσταντίνος Μπαρμπάτσης, Δάφνη Οικονόμου, Ιωάννα Παπαμαγκανά, Ιωάννης Ζώζας

Εφαρμογή εκπαιδευτικών περιβαλλόντων διαδικτύου για την υποστήριξη εκμάθησης κολύμβησης μη αγωνιστικού επιπέδου από απόσταση

Πανταζής Δεληγιάννης, Θρασύβουλος Τσιάτσος, Νικόλαος Κουτλιάνος, Σεραφείμ Αλεξίου, Αστέριος Δεληγιάννης

Μελέτη των στρατηγικών διατύπωσης ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης

Μαριολένη Παρίση, Βασίλης Κόμης, Νικόλαος Τσέλιος

Απόψεις μαθητών για την πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle

Γεώργιος Νατσιόπουλος, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Πέτρος Καριώτογλου

Διερευνητική διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για την ενότητα «Χημική Κινητική» Β’ Λυκείου

Γεώργιος Κορακάκης, Ευαγγελία Παυλάτου, Ανδρέας Μπουντουβής, Ιωάννης Παλυβός

H ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών μέσω μετασχηματισμών «δυναμικού» προβλήματος

Σταυρούλα Πατσιομίτου, Αναστάσιος Εμβαλωτής, Αναστάσιος Μπαρκάτσας

Πολυτροπική αναπαράσταση της Ιλιάδας με αξιοποίηση λογισμικού ψηφιακών κόμικς

Θεοδώρα Τριαντοπούλου, Μαρία Νέζη, Μαριάνθη Βασιλικοπούλου, Μιχαήλ Μπολουδάκης, Συμεών Ρετάλης

Ο ελληνικός εμφύλιος: ένα διαθεματικό σενάριο

Μαρία Επιτρόπου, Ευγενία Παγκουρέλια, Μαρία Παπαδοπούλου

«Ανταλλαγές τεράτων» μέσω διαδικτύου για νήπια

Χριστίνα Σωφρονίου, Γεώργιος Φεσάκης

Οι ΤΠΕ ως μέσο αναπαραγωγής της συμβολικής τάξης στην ανώτατη εκπαίδευση

Βαλεντίνη Μονιάρου-Παπακωνσταντίνου, Άννα Τσατσαρώνη

Xρήση του διαδικτύου, κοινωνικές ανισότητες και εκπαίδευση

Ελένη Σιάνου-Κύργιου, Ιάκωβος Τσιπλακίδης

Οδεύοντας προς το νέο σχολείο των ΤΠΕ. Μια διεπιστημονική προσέγγιση

Γεράσιμος Κουστουράκης, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος

Το διαδίκτυο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: προσεγγίσεις εκπαιδευτικών

Ελπίδα Τοκμακίδου, Αναστασία Καλογιαννίδου, Μελπομένη Τσιτουρίδου

Απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

Παναγιώτης Γιαβρίμης, Ευστράτιος Παπάνης, Βασίλειος Νεοφώτιστος, Ευθύμης Βαλκάνος

Πλαίσιο αξιολόγησης χώρο-ευαίσθητων παιχνιδιών με στόχο τη μάθηση σε χώρους πολιτισμού

Χρήστος Σιντόρης, Νικολέτα Γιαννούτσου, Άντριαν Στόικα, Νικόλαος Αβούρης

Μαθαίνοντας σε εικονικά μουσεία

Ιωάννης Μπήτρος, Λουκάς Δημητρόπουλος, Ιωάννης Βρέλλης, Χρήστος Σιντόρης, Νικόλαος Αβούρης

Τα κοινωνικά δίκτυα στο σχολείο του σήμερα

Αριστείδης Βαγγελάτος, Φραγκίσκος Φώσκολος, Θεόδωρος Κομνηνός

Ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης: Απόψεις εφήβων για ζητήματα ασφάλειας και ενημέρωσης

Θαρρενός Μπράτιτσης, Ιωάννα Καρασπύρου, Αργύρης Κυρίδης

Συμπεριφορικές τάσεις επιμορφούμενων ενηλίκων απέναντι στις ΤΠΕ

Βασίλειος Νεοφώτιστος, Ευθύμιος Βαλκάνος, Παναγιώτης Γιαβρίμης, Ευστράτιος Παπάνης

Η παιδαγωγική αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στο σύγχρονο σχολείο. Το Πρόγραμμα «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2010: Περιβάλλον–Μεσόγειος Θάλασσα-Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας»

Παναγιώτης Αναστασιάδης, Γιώργος Φιλιππούσης, Νεκτάριος Κουκούλης, Ελένη Ρούσσου, Θεόδωρος Λορέντζος, Βασιλική Σταματοπούλου, Ευαγγελία Μανούσου, Σπύρος Σιάκας, Αριστόκριτος Τομαζινάκης, Παναγιώτα Γκίζα, Ελένη Μαστοράκη, Αντώνης Σπανουδάκης, Γιώργος Χαχλάκης, Ειρήνη Καλίνη, Ειρήνη Πουλά, Λάμπρος Καρβούνης