7ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
Articles
Potential for school familiarisation using Virtual Environments
Nigel Foreman, Tassos A. Mikropoulos
Measuring presence in a collaborative physics learning activity in Second Life
Ioannis Vrellis, Nikiforos M. Papachristos, Antonis Natsis, Tassos A. Mikropoulos
Study on intelligent emotional agents for learning
Konstantina Chatzara, Charalampos Karagiannidis, Dimosthenis Stamatis
Restrictions and abilities of SCORM adoption by Adaptive Educational Hypermedia Systems
Ioannis Kazanidis, Maya Satratzemi
Educational virtual worlds, learning styles and learning effectiveness: an empirical investigation
Panagiotis Zaharias, Ioannis Andreou, Spyros Vosinakis
Illusionary adaptive support as a means for intrinsic motivation in CSCL settings: A case in concept mapping
Sofia Hadjileontiadou, Georgia Nikolaidou, Leontios Hadjileontiadis
The public primary school principals’ self-perceived competence and use of ICT for personal, teaching and administrative purposes
Kyriacos Charalambous, Fotos Papaioannou
A case study of the deployment of cultural probes in remote schools
Konstantinos Chorianopoulos, Gerasimos Polymeris
Developing inclusive education through a collaborative transatlantic approach
Jean Johnson, Jonny Dyer, Ben Lockyer
Second Chance School: Designing and carrying out numeracy applications in ICT environments
Savas Pipinos, Ioannis Savvas
Facets of at Paris Descartes University: Which role for faculty members? The case of the PRISMES project
Yannick Parchemal, Georges-Louis Baron
Students’ perceptions about distance education. A primary approach
Kalliopi-Evangelia Stavroulia, Anastasia Psychari
Enhancing e-learning effectiveness with social software. A heuristic evaluation of Exabis – Moodle
Nikos Karkoulias, Dimitrios Efstathiou
Web-based learning environments supporting socio-scientific decision making
Iolie Nicolaidou, Georgia Michael , Eleni A. Kyza, Nikos Papadouris , Constantinos P. Constantinou , Vasilis Kolias, Itay Asher, Iris Tabak
Socrates said writing would destroy human thinking processes: are the Internet and Web 2.0 having a more profound effect on cognition?
Cristina Preston, T. Kuechel, L. Cych, A. Jimoyiannis
Η αξιοποίηση του εργαλείου ASK-LOM-AP για την δημιουργία και διαχείριση προφίλ εφαρμογών του προτύπου IEEE LOM
Γεώργιος Χλωρός, Παναγιώτης Ζέρβας, Δημήτριος Γ. Σάμψων
Ηλεκτρονικά παιχνίδια, κίνητρα και μάθηση: Διερευνώντας το πεδίο των MMOGs
Σοφία Μυσιρλάκη, Φωτεινή Παρασκευά
Μια διαδικτυακή υπηρεσία ελέγχου συμβατότητας ενός σχεδίου μαθήματος με το πρότυπο IMS-LD
Βησσάριος Πολύζος, Συμεών Ρετάλης
Η εφαρμογή της πολυτροπικής ανάλυσης του λόγου στα μαθησιακά αντικείμενα
Γιώργος Βορβυλάς, Θανάσης Καραλής, Κωνσταντίνος Ραβάνης
Ανάπτυξη και αξιολόγηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για το σύστημα Retudis
Γραμματική Τσαγκάνου, Μαρία Γρηγοριάδου
Πρόταση Χρήσης Τεχνολογίας Υπολογιστικού Νέφους στην Εκπαίδευση
Μαρία Χρόνη, Βασίλειος Μποζιάρης, Σταύρος Νικολόπουλος
Γνωστικές διαφυλικές διαφορές σε εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα
Χρυσή Πριοβόλου, Βαγγέλης Τζίμας, Γιώργος Ζαχαρής, Τάσος Α. Μικρόπουλος
Εγκεφαλικές διεργασίες σε στερεοσκοπικά εκπαιδευτικά εικονικά περιβάλλοντα
Γιώργος Ζαχαρής, Βαγγέλης Τζίμας, Χρυσή Πριοβόλου, Τάσος Α. Μικρόπουλος
Χωρική γνώση επισκόπησης: εκτίμηση σε 3Δ εικονικά περιβάλλοντα
Κωνσταντίνος Δίπλας, Βασίλειος Κόμης
Μελέτη αξιοποίησης ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών
Ηρακλής Πανουτσόπουλος, Δημήτριος Γ. Σάμψων
Αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος με χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού παιχνιδιού
Κωνσταντίνος Μπαρμπάτσης, Δάφνη Οικονόμου, Ιωάννα Παπαμαγκανά, Ιωάννης Ζώζας
Υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων ανάλυσης αλληλεπιδράσεων στη συνεργατική μάθηση: μια βιβλιογραφική επισκόπηση
Νίκος Π. Μιχαηλίδης, Θρασύβουλος Τσιάτσος, Σταύρος Δημητριάδης
Ο CoSy_World και ένα διδακτικό μοντέλο σε ένα 3D περιβάλλον για την υποστήριξη της CSCL στο μάθημα των μαθηματικών στο δημοτικό σχολείο
Χαρά Μπούτα, Φωτεινή Παρασκευά, Συμεών Ρετάλης
Σχεδιασμός στρατηγικών ανάπτυξης συναισθηματικών δεικτών μάθησης σε συνεργατικά περιβάλλοντα με την υποστήριξη της τεχνολογίας
Ελευθερία Αλεξανδρή, Φωτεινή Παρασκευά
Εφαρμογή συνεργατικής μαθησιακής δραστηριότητας με την προσαρμοσμένη χρήση του ελεύθερου λογισμικού διαχείρισης σχολικού εργαστηρίου iTALC
Ιπποκράτης Αποστολίδης, Θεόδωρος Κεχαγιάς, Ευγενία Ματθαίου
Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ως εργαλείο ανάπτυξης τεχνολογικού εγραμματισμού και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας: Μια έρευνα δράσης σε μαθητές Δημοτικού
Σίμος Αναγνωστάκης, Βασίλειος Μακράκης
Χρησιμοποιώντας τα Lego Mindstorms NXT για τη διδασκαλία του Προγραμματισμού σε ένα διαθεματικό πλαίσιο: μία πιλοτική μελέτη
Ελένη Ελευθεριώτη, Ελένη Ελευθεριώτη, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Οργάνωση και λειτουργία ομίλου ρομποτικής: η περίπτωση του προγράμματος «Κοινότητες μάθησης με τη χρήση ρομποτικής»
Στασινή Φράγκου, Μαρία Γρηγοριάδου
Μελέτη αντιλήψεων, πρακτικών και επίδοσης φοιτητών σε μεικτό μοντέλο μάθησης, με τη χρήση Moodle
Ανδρομάχη Φιλιππίδη, Βασίλης Κόμης, Νικόλαος Τσέλιος
Ο ρόλος του διαμεσολαβητή σε περιβάλλοντα Ασύγχρονης Επικοινωνίας μέσω Υπολογιστή (ΑΕμΥ)
Ελένη Βλαχογιάννη, Χρόνης Κυνηγός
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας της μοριακής συμμετρίας
Λεμονιά Αντώνογλου, Νικόλαος Χαριστός, Μιχάλης Σιγάλας
Εφαρμογή εκπαιδευτικών περιβαλλόντων διαδικτύου για την υποστήριξη εκμάθησης κολύμβησης μη αγωνιστικού επιπέδου από απόσταση
Πανταζής Δεληγιάννης, Θρασύβουλος Τσιάτσος, Νικόλαος Κουτλιάνος, Σεραφείμ Αλεξίου, Αστέριος Δεληγιάννης
Διερεύνηση της ετοιμότητας και της στάσης των Ελλήνων φοιτητών των θετικών επιστημών στην Ανοικτή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Άγγελος Γιαννούλας, Αλεξάνδρα Μέλλα, Χρήστος Κουτσούμπας, Δημήτρης Λάππας
Συνεργασία νέων και παλαιών φοιτητών με τη χρήση λογισμικών διαδικτυακής συνδιάσκεψης
Στέργιος Τέγος, Απόστολος Μαυρίδης
Το σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών της ΕΥΔΑΠ
Χαράλαμπος Σ. Στεφάνου, Άννα Μοσχά
Μελέτη των στρατηγικών διατύπωσης ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης
Μαριολένη Παρίση, Βασίλης Κόμης, Νικόλαος Τσέλιος
Χαρακτηριστικά ιστοχώρων με Ελληνικό περιεχόμενο: η περίπτωση των ιστοχώρων Εκπαιδευτικών με φυσικο- επιστημονικό περιεχόμενο
Πέτρος Α. Ματζάκος, Βασίλειος Κουλαϊδής, Κωνσταντίνος Δημόπουλος
Αξιολόγηση της δράσης «e-book: διαβάζω ψηφιακά» για την εισαγωγή ηλεκτρονικών αναγνωστών βιβλίων σε σχολεία του Ν. Μαγνησίας
Αλέξανδρος Καπανιάρης, Κωνσταντίνος Βαϊνάς, Γεωργία Βαλατσού
Ανάλυση σχολικών βιβλίων Πληροφορικής: Η περίπτωση των ηλεκτρονικών πηγών
Αθανάσιος Πλέσσας, Βασιλική Σπηλιωτοπούλου
Απόψεις μαθητών για την πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Moodle
Γεώργιος Νατσιόπουλος, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Πέτρος Καριώτογλου
Συνεργατικές δραστηριότητες με τις ΤΠΕ ως γνωστικά εργαλεία: Μελετώντας τη Ζώνη της Επικείμενης Ανάπτυξης
Αικατερίνη Μαυραντωνάκη, Βασίλειος Μακράκης
Η ενσωμάτωση της Παιδαγωγικής Γνώσης στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων με ΤΠΕ
Αγγελική Τζαβάρα, Βασίλειος Κόμης
Διδακτικά σενάρια και εκπαιδευτικά λογισμικά μελλοντικών εκπαιδευτικών ως εργαλεία μάθησης και ανάλυσης
Βασιλική Σπηλιωτοπούλου, Δημήτρης Νικολός, Νίκος Μπακόπουλος
Επίδραση της χρήσης ασύγχρονων συζητήσεων στο γραπτό λόγο και την κοινωνικότητα μαθητών της Γ’ Δημοτικού. Μια μελέτη περίπτωσης
Μαρίνα Κανδρούδη, Θαρρενός Μπράτιτσης
Χρήση εργαλείων τύπου wiki στην εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Μαριάνθη Ζιώγκου, Σταύρος Δημητριάδης
Η εφαρμογή τεχνολογιών Web 2.0 στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: η περίπτωση σχεδιασμού μιας δραστηριότητας Wiki
Ηλίας Καρασαββίδης, Σεβαστή Θεοδοσίου
Δημιουργία και μελέτη μιας μαθητικής Κοινότητας Διερεύνησης μέσω ενός ιστολόγιου
Σοφία Αγγέλαινα, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Η αξιοποίηση του Web 2.0 για τη συμπληρωματική εξ αποστάσεως ηλεκτρονική εξάσκηση της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο
Αδάμος Αναστασίου, Δέσποινα Ανδρούτσου, Παναγιώτης Γεωργάλας
Διδασκαλία ηλεκτρικών κυκλωμάτων με το εικονικό εργαστήριο και τα applets του Ανοικτού Μαθησιακού Περιβάλλοντος (ΑΜΑΠ)
Α. Ταραμόπουλος, Δ. Ψύλλος, Ε. Ε. Χατζηκρανιώτης
Διερεύνηση αντιλήψεων μαθητών/τριών Γυμνασίου για τα μοντέλα από τη συμμετοχή τους σε διδακτική παρέμβαση βασισμένη στα μοντέλα
Ελένη Πετρίδου, Ιωάννης Σούλιος, Δημήτρης Ψύλλος
Διερευνητική διαδραστική πολυμεσική εφαρμογή για την ενότητα «Χημική Κινητική» Β’ Λυκείου
Γεώργιος Κορακάκης, Ευαγγελία Παυλάτου, Ανδρέας Μπουντουβής, Ιωάννης Παλυβός
Ο υβριδισμός αφήγησης και πολυμεσικού κειμένου στην υπηρεσία της κινητοποίησης σε ένα διερευνητικό ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες
Βασίλης Κόλλιας, Απόστολος Δαρόπουλος, Θανάσης Ντάβαρης
Μελέτη της κίνησης με χρήση βίντεο-μετρήσεων και του διαδικτύου: Μία εναλλακτική μέθοδος εισαγωγής των ΤΠΕ στη διδασκαλία της Φυσικής
Μαρία Τσακίρη, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Μια εφαρμογή του αλγορίθμου simulated annealing για τον υπολογισμό ελάχιστων τιμών στο πλαίσιο του υπολογιστικού πειράματος
Σαράντος Ψυχάρης, Νικόλαος Οικονομίδης
Νοήματα που παράγονται κατά τη διαδικασία ισοδιαμέρισης ενός ορθογωνίου χρησιμοποιώντας εργαλεία μεταβολής
Ιωάννης Ζάντζος, Χρόνης Κυνηγός
H ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών μέσω μετασχηματισμών «δυναμικού» προβλήματος
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Αναστάσιος Εμβαλωτής, Αναστάσιος Μπαρκάτσας
Μια περίπτωση μελέτης ενός εκπαιδευτικού λογισμικού στο πλαίσιο τριών διαφορετικών διδακτικών καταστάσεων στην άλγεβρα της Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Γραμμένος Δελιγκάς, Θρασύβουλος Τσιάτσος
Επίδραση των μετασχηματισμών δυναμικού διαγράμματος στο συλλογισμό των μαθητών
Σταυρούλα Πατσιομίτου, Αναστάσιος Εμβαλωτής
Πολυτροπική αναπαράσταση της Ιλιάδας με αξιοποίηση λογισμικού ψηφιακών κόμικς
Θεοδώρα Τριαντοπούλου, Μαρία Νέζη, Μαριάνθη Βασιλικοπούλου, Μιχαήλ Μπολουδάκης, Συμεών Ρετάλης
Ο ελληνικός εμφύλιος: ένα διαθεματικό σενάριο
Μαρία Επιτρόπου, Ευγενία Παγκουρέλια, Μαρία Παπαδοπούλου
Σώματα κειμένων και ηλεκτρονικά λεξικά ως μαθησιακά εργαλεία: απόψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών
Νίκλεια Ετεοκλέους, Γαρύφαλλος Αναγνώστου, Συμεών Τσολακίδης
Βασισμένοι στη Μετάφραση: Μεταφράζουμε, εμβαθύνουμε, επικοινωνούμε σε περιβάλλον wiki
Σοφία Μπαλτά, Γεωργία Ζήση
Αξιοποίηση του υπολογιστή σε τάξεις νηπιαγωγείων: λόγοι χρήσης και τρόποι ένταξης
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου
Αναπαραστάσεις παιδιών για έννοιες πιθανοτήτων: Χρήση του μικρόκοσμου Toontalk
Γιάννα Σιριβιανού, Νίκος Βαλανίδης
Προσέγγιση της Τέχνης με τη βοήθεια Διαδραστικού Πίνακα στο Νηπιαγωγείο
Ανατολή Βροχαρίδου, Σοφία Σωτηράκη
Εκπαιδευτικές εφαρμογές ψηφιακής αφήγησης: Διδακτική προσέγγιση για το Νηπιαγωγείο
Κυριακή Σεραφείμ, Γιώργος Φεσάκης
Η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην προσχολική εκπαίδευση: συνεντεύξεις με νηπιαγωγούς
Βασίλειος Οικονομίδης, Νικόλαος Ζαράνης
Οι ΤΠΕ ως μέσο αναπαραγωγής της συμβολικής τάξης στην ανώτατη εκπαίδευση
Βαλεντίνη Μονιάρου-Παπακωνσταντίνου, Άννα Τσατσαρώνη
Xρήση του διαδικτύου, κοινωνικές ανισότητες και εκπαίδευση
Ελένη Σιάνου-Κύργιου, Ιάκωβος Τσιπλακίδης
Οδεύοντας προς το νέο σχολείο των ΤΠΕ. Μια διεπιστημονική προσέγγιση
Γεράσιμος Κουστουράκης, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση και «ψηφιακό χάσμα»
Ελένη Σιάνου-Κύργιου
Το διαδίκτυο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: προσεγγίσεις εκπαιδευτικών
Ελπίδα Τοκμακίδου, Αναστασία Καλογιαννίδου, Μελπομένη Τσιτουρίδου
Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση: παράγοντες πρόβλεψης της εκπαιδευτικής χρήσης
Παρασκευή Σχορετσανίτου, Ιωάννα Βεκύρη
Οι φορητοί Η/Υ στην Α’ Γυμνασίου: Προβληματισμοί των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή του προγράμματος «Ψηφιακή Τάξη»
Αλιβίζος Σοφός, Δημήτρης Σπανός, Σταύρος Σαχτούρης
Απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση
Παναγιώτης Γιαβρίμης, Ευστράτιος Παπάνης, Βασίλειος Νεοφώτιστος, Ευθύμης Βαλκάνος
Κατασκευή ψυχομετρικού εργαλείου μέτρησης της χρήσης του υπολογιστή από τους εκπαιδευτικούς για διδασκαλία
Θωμαΐς Καρτσιώτου, Πέτρος Ρούσσος
Κατασκευή ισοδύναμων ερωτημάτων για το αυτοματοποιημένο σύστημα πιστοποίησης εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες πληροφορικής
Χρήστος Χριστακούδης, Γεώργιος Ανδρουλάκης, Μπάμπης Ζαγούρας
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Δεδομένα για τη σχεδίαση προγραμμάτων επιμόρφωσης
Ιωάννα Μπέλλου, Τάσος Λαδιάς, Τάσος Α. Μικρόπουλος
Χαρακτηριστικά και προτιμήσεις των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την επιμόρφωση στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Σπύρος Δουκάκης, Χρήστος Κοίλιας, Νίκος Αδαμόπουλος
Διερεύνηση απόψεων και στάσεων των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για το Ελεύθερο Λογισμικό/Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα στην εκπαίδευση
Μαρία Μουντρίδου, Νίκος Σολδάτος
Η τεχνολογία, τα μουσεία, η μάθηση, η αφήγηση και το παιχνίδι: προς μία ιστορία συνάντησης
Νικολέτα Γιαννούτσου, Νικόλαος Αβούρης
Πλαίσιο αξιολόγησης χώρο-ευαίσθητων παιχνιδιών με στόχο τη μάθηση σε χώρους πολιτισμού
Χρήστος Σιντόρης, Νικολέτα Γιαννούτσου, Άντριαν Στόικα, Νικόλαος Αβούρης
Προσαρμοζόμενες εκπαιδευτικές εφαρμογές για μουσεία: συνδυάζοντας τις γνωσιακές απαιτήσεις και τη φυσική κίνηση του επισκέπτη
Αγγελική Αντωνίου, Ιωάννα Λυκουρέντζου, Γεώργιος Λέπουρας
Μαθαίνοντας σε εικονικά μουσεία
Ιωάννης Μπήτρος, Λουκάς Δημητρόπουλος, Ιωάννης Βρέλλης, Χρήστος Σιντόρης, Νικόλαος Αβούρης
«Στη Via Regia περπατώ και το Γαλέριο συναντώ»: ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη Ρωμαϊκή Θεσσαλονίκη σχεδιασμένο με ΤΠΕ
Μαρία Γκιρτζή, Αθανασία Μπουντίδου
Σχεδιασμός ψηφιακού εκπαιδευτικού προγράμματος στην Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου με τη συνεργασία μαθητών
Ελίνα Καβαλιεράτου, Μαρία Ρούσσου
Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης διαδικτυακού εκπαιδευτικού κοινωνικού δικτύου στη διδακτική πράξη
Κατερίνα Γλέζου, Μαρία Γρηγοριάδου
Ψηφιακές κοινότητες μάθησης στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: Επιδράσεις στις στάσεις και τις δεξιότητες των μαθητών ως προς τις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας
Μαριάννα Αποστόλου, Παναγιώτης Αντωνίου, Μαρίνα Παπαστεργίου
Τα κοινωνικά δίκτυα στο σχολείο του σήμερα
Αριστείδης Βαγγελάτος, Φραγκίσκος Φώσκολος, Θεόδωρος Κομνηνός
Συνδυαστική χρήση λογισμικών διαχείρισης πολυμέσων σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα αδελφοποίησης σχολείων (eTwinning)
Ιωάννα Χαρδαλούπα, Παναγιώτης Χατζηαντωνίου
Ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης: Απόψεις εφήβων για ζητήματα ασφάλειας και ενημέρωσης
Θαρρενός Μπράτιτσης, Ιωάννα Καρασπύρου, Αργύρης Κυρίδης
Στάσεις και Αντιλήψεις φοιτητών/ριών σχετικά με νομικής φύσεως ζητήματα του Διαδικτύου
Παναγιώτα Χαλκή, Παναγιώτης Πολίτης
Συμπεριφορικές τάσεις επιμορφούμενων ενηλίκων απέναντι στις ΤΠΕ
Βασίλειος Νεοφώτιστος, Ευθύμιος Βαλκάνος, Παναγιώτης Γιαβρίμης, Ευστράτιος Παπάνης
Η παιδαγωγική αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στο σύγχρονο σχολείο. Το Πρόγραμμα «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2010: Περιβάλλον–Μεσόγειος Θάλασσα-Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας»
Παναγιώτης Αναστασιάδης, Γιώργος Φιλιππούσης, Νεκτάριος Κουκούλης, Ελένη Ρούσσου, Θεόδωρος Λορέντζος, Βασιλική Σταματοπούλου, Ευαγγελία Μανούσου, Σπύρος Σιάκας, Αριστόκριτος Τομαζινάκης, Παναγιώτα Γκίζα, Ελένη Μαστοράκη, Αντώνης Σπανουδάκης, Γιώργος Χαχλάκης, Ειρήνη Καλίνη, Ειρήνη Πουλά, Λάμπρος Καρβούνης