Τρέχον τεύχος
11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής της Πληροφορικής
Articles
Νοηματοδότηση του Νέου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής Λυκείου από εκπαιδευτικούς: Πρώτα αποτελέσματα της πιλοτικής φάσης
Δημήτριος Γιάτας; Αγορίτσα Γόγουλου, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών “Πληροφορική και ΤΠΕ’’ για το Δημοτικό Σχολείο: Αναγκαιότητα και πιλοτική εφαρμογή
Βασίλειος Κόμης, Αλέξανδρος Καπανιάρης, Γεώργιος Κουτρομάνος, Ευστρατία Λιακοπούλου, Σταμάτης Παπαδάκης, Μαρία Σκιαδέλλη , Παναγιώτης Τσιωτάκης
Μελέτη των νέων Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής με βάση την αναθεωρημένη ταξινομία Bloom
Παναγιώτης Τσιωτάκης , Δημήτρης Γιάτας
Απόψεις εκπαιδευτικών Πληροφορικής για το Πρόγραμμα Σπουδών και την εφαρμογή του σε Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια κατά την περίοδο 2011-2017
Δημήτριος Γιάτας, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Αξιοποίηση του περιβάλλοντος Greenfoot για εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό στο Λύκειο
Ελένη Χούσου, Αγορίτσα Γόγουλου
Διδάσκοντας Μηχανική Μάθηση στο Σχολείο: Συμπεράσματα από τις Πρώτες Προσπάθειες
Χ. Μπεκιάρη, Μ. Τσιμούρτου, Γ. Ξόμαλης, Σ. Δημητριάδης
Συνεργατική δημιουργική επίλυση προβλήματος για την κατασκευή παιχνιδιού στο Scratch 3.0 σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο
Βασιλική Καραμπά, Φωτεινή Παρασκευά
Καλλιέργεια Υπολογιστικής Σκέψης μέσω επιτραπέζιων παιχνιδιών σε μικρές ηλικίες. Επισκόπηση πεδίου
Μαρία Τσαπάρα, Κυριακή Μέλλιου, Θαρρενός Μπράτιτσης
Καλλιέργεια των παραμέτρων της αλγοριθμικής σκέψης μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική, τη μέθοδο της σκαλωσιάς και τον οπτικό προγραμματισμό
Δέσποινα Γιαννακού, Θαρρενός Μπράτιτσης
Εξέλιξη νοητικών αναπαραστάσεων για τους αισθητήρες εκπαιδευτικών ρομπότ: η περίπτωση του ρομπότ UARO
Χαρά Γκότση, Ματούλα Σαρρή, Αναστασία Μισιρλή, Βασίλης Κόμης
Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής Λυκείου: Μία πρώτη αποτίμηση της πιλοτικής εφαρμογής
Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Αγορίτσα Γόγουλου, Δημήτρης Γιάτας