Τόμ. 2015 Αρ. 1: Λειτουργίες νόησης και λόγου στη συμπεριφορά, στην εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή: Πρακτικά 5ου Συνεδρίου

Δημοσιευμένα: 2016-05-06

   Το 5o Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης με κεντρικό θέμα: «Λειτουργίες νόησης και λόγου στη συμπεριφορά, στην εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή» προκάλεσε ενδιαφέρον και η συμμετοχή των εισηγητών και των Συνέδρων ήταν ιδιαίτερα σημαντική.

   Στο 5o Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης παρουσιάστηκαν σημαντικές επιστημονικές εργασίες σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Πιστεύουμε ότι η δημοσίευση των πρακτικών των εισηγήσεων του 5ου Συνεδρίου θα εμπλουτίσει τις γνώσεις και την φαρέτρα κάθε λειτουργού της εκπαίδευσης στη χώρα μας.      

    Εκ μέρους της Οργανωτικής και Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς τα μέλη των επιτροπών, τους προσκεκλημένους, τους εισηγητές, τους συνέδρους και τα μέλη της Γραμματείας και τους χορηγούς.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Γιάννης Νικολόπουλος

Η αξιολόγηση του παιδικού ιχνογραφήματος ως μέσο έκφρασης των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας

Καλλιρρόη - Μαρία Γκίκα, Αναστασία Αθανασοπούλου, Ελισάβετ Δαμιανάκη

Παιδικό τραύμα και επιδράσεις στην εμφάνιση άγχους κατά την ενήλικη ζωή

Ζωή Αντωνοπούλου, Μαρία Τζινιέρη - Κοκκώση, Κλαίρη Συνοδινού

Σκόπιμες παρερμηνείες της Βιολογικής Επιστήμης

Γιώργος Βαβίζος, Κατερίνα Ζαννάκη, Θεοδώρα Ιωαννίδου

Προγράμματα πρόληψης σχολικού εκφοβισμού (Bullying)

Σταυρούλα Βλάσση, Κωνσταντίνα Μπέκα

Πότε τα χαρισματικά παιδιά παρουσιάζουν χαμηλή επίδοση;

Ανδρονίκη Γάκη, Αλέξανδρος - Σταμάτιο� Αντωνίου

Η κοινωνική νοημοσύνη σύμφωνα με τα μοντέλα των Daniel Goleman & Karl Albrecht

Ιωάννα Γαλατερού, Αλέξανδρος - Σταμάτιο� Αντωνίου

Διερεύνηση των Γλωσσικών Επιδόσεων των μαθητών με σύνδρομο Down

Μαρία - Γαρυφαλιά Γεωργαλά, Γαρυφαλιά Χαριτάκη

Συσχέτιση Συναισθηματικής Νοημοσύνης και Άγχους σε μαθητές Δημοτικού

Αντωνία Γιαννακοπούλου, Αλέξανδρος - Σταμάτιο� Αντωνίου

Διδακτική των Αγγλικών ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με προβλήματα όρασης: η εκπαίδευση των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας

Αθανασία Ευσταθίου, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, Γιάννης Παπαδάτος, Ευγενία Μαγουλά

Ο ρόλος των παρατηρητών στα επεισόδια σχολικού εκφοβισμού - Προτάσεις παρέμβασης

Ελένη - Σπυριδούλα Ζαχαρίου, Αλέξανδρος - Σταμάτιο� Αντωνίου

Η ειδική και διαπολιτισμική εκπαίδευση στο φάσμα της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας

Δημήτριος Κασίδης, Ελισάβετ Αποστολίδου, Θεοδώρα Δουφεξή

Αισθητηριακές Δυσκολίες Μαθητών με Διαταραχή αυτιστικού φάσματος

Κυριακή Κατσιορίδου, Χριστίνα Συριοπούλου, Ιωάννης Αγαλιώτης

Το άγχος της αξιολόγησης

Φωτεινή Κωνσταντοπούλου, Δήμητρα Σκαρβελάκη, Στέλλα Μακρυγιαννάκη, Αλεξάνδρα Στελέτου, Κατερίνα Τζάμαλη, Νικόλαος Ανδρεαδάκης