Ταξιδεύοντας μέσα από την Τέχνη: Μια διδακτική προσέγγιση στο Μάθημα της Γλώσσας.

Δημοσιευμένα:
Μαΐ 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Τέχνη Γλώσσα περιβάλλον
Περίληψη
Η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου αποτελεί έναν από τους βασικούς σκοπούς της εκπαίδευσης. Η αξιοποίηση έργων Τέχνης μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη του παραπάνω στόχου.
Μέσω της επαφής με διαφορετικές μορφές Τέχνης, όπως η ζωγραφική, ο κινηματογράφος, το θέατρο, η μουσική κ.ά. οι μαθητές μπορούν να διδαχτούν, να ευαισθητοποιηθούν πάνω σε διάφορα θέματα και να αποκτήσουν κριτική σκέψη.
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μια διδακτική προσπάθεια που υλοποιήθηκε σε μαθητές της Α΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου και αφορούσε στην κατανόηση του θέματος της σχέσης του ανθρώπου με το περιβάλλον μέσω πινάκων ζωγραφικής με αφορμή την ενότητα στο μάθημα της Γλώσσας «Το κοχύλι».
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Καρέλα Γ. (2016). Ταξιδεύοντας μέσα από την Τέχνη: Μια διδακτική προσέγγιση στο Μάθημα της Γλώσσας. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2015(1), 587–594. https://doi.org/10.12681/edusc.255
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).