ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
Περίληψη
Τα κεντρικά θέματα που προβάλλει ο τίτλος είναι: Οι Διδακτικές Πρακτικές στις Θετικές Επιστήμες σε συνδυασμό με τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Αποτελεί ο τίτλος όχι τυχαία μια ενοποίηση/συμπερίληψη, όπου για όλα τα παιδιά θα προσδιορίσουμε τις ίδιες έστω σύγχρονες διδακτικές ή μέσα από την αξιοποίηση της εμπειρίας αλλά και της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την ικανότητα των παιδιών όλου του νοητικού φάσματος, από τα χαρισματικά έως και τα παιδιά με πλησίασμα στην οριακή νοημοσύνη και να διαφοροποιούμε την διδασκαλία αλλά και τις μεθόδους/πρακτικές; Μήπως ήρθε ο καιρός στις Θετικές Επιστήμες να υπάρξει μια συνεργασία, μια αλληλοσύνδεση έτσι ώστε τα παιδιά να αντιλαμβάνονται π.χ. την εφαρμογή της Γεωμετρίας στη Φυσική ή της Άλγεβρας στη Χημεία;
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Νικολόπουλος Γ. (2016). ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2015(1), 89–91. https://doi.org/10.12681/edusc.423
- Ενότητα
- Συμπόσιο
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).