| More

Δημιουργικότητα στην εκπαίδευση Νερό, περιβάλλον και πολιτισμός για παιδιά Δ’ Δημοτικού Διαθεματική προσέγγιση και δημιουργικότητα στην τάξη

Views: 303 Downloads: 348
Γεωργία Δεσποίνη

Περίληψη


Εφαλτήριο για το Project που καλλιέργησε τη δημιουργικότητα στα παιδιά, στάθηκε η χελώνα καρέτα-καρέτα που συνάντησαν στα ελληνικά με τη δασκάλα τους στη Μελέτη Περιβάλλοντος. (βιβλίο Oργανισμού ΟΕΒΔ σελ. 86)

Μετά από πρόταση που έγινε από το σχολείο για συμμετοχή στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας, Cartes postales de Méditerranée, εργαστήκαμε ομαδοσυνεργατικά με τα εξής βήματα:

  • Συλλέξαμε στοιχεία και πληροφορίες για τη χελώνα
  • Βρήκαμε σχετικές φωτογραφίες, στοιχεία
  • Μελετήσαμε τις λέξεις-κλειδιά και τα στοιχεία του διαγωνισμού
  • Κινηθήκαμε διαθεματικά σε οργανωμένες ομάδες
  • Εξασφαλίσαμε σταθερά δημιουργικό κλίμα συνεργασίας των ομάδων σε κάθε στάδιο του Project
  • Δημιουργήσαμε παράγραφο με την ιστορία της χελώνας
  • Μετατρέψαμε το κείμενο σε στίχους
  • Μελοποιήθηκε από τη μουσικό του σχολείου το οποίο συνεργάζεται με το τμήμα μουσικών σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Μάθαμε να το τραγουδάμε και ηχογραφήσαμε τις φωνές των παιδιών
  • Ετοιμάσαμε σχετική μακέτα και το εικαστικό πλαίσιο του σχεδίου δράσης μας
  • Χορογραφήσαμε τους σταθμούς του ταξιδιού της χελώνας
  • Στείλαμε το σχέδιο δράσης μας σε φορείς σχετικούς με το περιβάλλον (Αρχέλων…) Κάποιοι μας απάντησαν μάλιστα
  • Αποσπάσαμε το βραβείο μακέτας 2014 στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας
  • Παρουσιάσαμε όλη την προσπάθεια στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

Λέξεις κλειδιά


χελώνα – στίχοι – τραγούδι – παραμύθι – χορογραφία – βραβείο Γαλλοφωνίας 2014

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/edusc.213

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.