Δημιουργικότητα στην εκπαίδευση Νερό, περιβάλλον και πολιτισμός για παιδιά Δ’ Δημοτικού Διαθεματική προσέγγιση και δημιουργικότητα στην τάξη


Δημοσιευμένα: Μαΐ 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
χελώνα – στίχοι – τραγούδι – παραμύθι – χορογραφία – βραβείο Γαλλοφωνίας 2014
Γεωργία Δεσποίνη
Περίληψη

Εφαλτήριο για το Project που καλλιέργησε τη δημιουργικότητα στα παιδιά, στάθηκε η χελώνα καρέτα-καρέτα που συνάντησαν στα ελληνικά με τη δασκάλα τους στη Μελέτη Περιβάλλοντος. (βιβλίο Oργανισμού ΟΕΒΔ σελ. 86)

Μετά από πρόταση που έγινε από το σχολείο για συμμετοχή στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας, Cartes postales de Méditerranée, εργαστήκαμε ομαδοσυνεργατικά με τα εξής βήματα:

  • Συλλέξαμε στοιχεία και πληροφορίες για τη χελώνα
  • Βρήκαμε σχετικές φωτογραφίες, στοιχεία
  • Μελετήσαμε τις λέξεις-κλειδιά και τα στοιχεία του διαγωνισμού
  • Κινηθήκαμε διαθεματικά σε οργανωμένες ομάδες
  • Εξασφαλίσαμε σταθερά δημιουργικό κλίμα συνεργασίας των ομάδων σε κάθε στάδιο του Project
  • Δημιουργήσαμε παράγραφο με την ιστορία της χελώνας
  • Μετατρέψαμε το κείμενο σε στίχους
  • Μελοποιήθηκε από τη μουσικό του σχολείου το οποίο συνεργάζεται με το τμήμα μουσικών σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Μάθαμε να το τραγουδάμε και ηχογραφήσαμε τις φωνές των παιδιών
  • Ετοιμάσαμε σχετική μακέτα και το εικαστικό πλαίσιο του σχεδίου δράσης μας
  • Χορογραφήσαμε τους σταθμούς του ταξιδιού της χελώνας
  • Στείλαμε το σχέδιο δράσης μας σε φορείς σχετικούς με το περιβάλλον (Αρχέλων…) Κάποιοι μας απάντησαν μάλιστα
  • Αποσπάσαμε το βραβείο μακέτας 2014 στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας
  • Παρουσιάσαμε όλη την προσπάθεια στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Γεωργία Δεσποίνη

Εκπαιδευτικός, ΠΕ 05, M.Sc. στη Γαλλική ως δεύτερη γλώσσα,

Διευθύντρια της Ελληνογαλλικής Σχολής Άγιος Παύλος Αθηνών