Δημιουργικότητα στην εκπαίδευση Νερό, περιβάλλον και πολιτισμός για παιδιά Δ’ Δημοτικού Διαθεματική προσέγγιση και δημιουργικότητα στην τάξη
Abstract
Εφαλτήριο για το Project που καλλιέργησε τη δημιουργικότητα στα παιδιά, στάθηκε η χελώνα καρέτα-καρέτα που συνάντησαν στα ελληνικά με τη δασκάλα τους στη Μελέτη Περιβάλλοντος. (βιβλίο Oργανισμού ΟΕΒΔ σελ. 86)
Μετά από πρόταση που έγινε από το σχολείο για συμμετοχή στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας, Cartes postales de Méditerranée, εργαστήκαμε ομαδοσυνεργατικά με τα εξής βήματα:
- Συλλέξαμε στοιχεία και πληροφορίες για τη χελώνα
- Βρήκαμε σχετικές φωτογραφίες, στοιχεία
- Μελετήσαμε τις λέξεις-κλειδιά και τα στοιχεία του διαγωνισμού
- Κινηθήκαμε διαθεματικά σε οργανωμένες ομάδες
- Εξασφαλίσαμε σταθερά δημιουργικό κλίμα συνεργασίας των ομάδων σε κάθε στάδιο του Project
- Δημιουργήσαμε παράγραφο με την ιστορία της χελώνας
- Μετατρέψαμε το κείμενο σε στίχους
- Μελοποιήθηκε από τη μουσικό του σχολείου το οποίο συνεργάζεται με το τμήμα μουσικών σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών
- Μάθαμε να το τραγουδάμε και ηχογραφήσαμε τις φωνές των παιδιών
- Ετοιμάσαμε σχετική μακέτα και το εικαστικό πλαίσιο του σχεδίου δράσης μας
- Χορογραφήσαμε τους σταθμούς του ταξιδιού της χελώνας
- Στείλαμε το σχέδιο δράσης μας σε φορείς σχετικούς με το περιβάλλον (Αρχέλων…) Κάποιοι μας απάντησαν μάλιστα
- Αποσπάσαμε το βραβείο μακέτας 2014 στο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας
- Παρουσιάσαμε όλη την προσπάθεια στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος
Article Details
- How to Cite
-
Δεσποίνη Γ. (2016). Δημιουργικότητα στην εκπαίδευση Νερό, περιβάλλον και πολιτισμός για παιδιά Δ’ Δημοτικού Διαθεματική προσέγγιση και δημιουργικότητα στην τάξη. Panhellenic Conference of Educational Sciences, 2015(1), 436–448. https://doi.org/10.12681/edusc.213
- Section
- Εισηγήσεις
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.