Η αξιολόγηση του παιδικού ιχνογραφήματος ως μέσο έκφρασης των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας


Δημοσιευμένα: May 6, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
παιδικό ιχνογράφημα οικογένειας παιδικό σχέδιο.
Καλλιρρόη - Μαρία Γκίκα
Αναστασία Αθανασοπούλου
Ελισάβετ Δαμιανάκη
Περίληψη

Στην παρούσα εργασία ερευνήσαμε το παιδικό ιχνογράφημα  ως μέσο έκφρασης παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας.

Σε δείγμα 30 μαθητών Α΄ τάξης δημοτικού σχολείου ( ανάμεσά τους και 7 μαθητές που παρακολουθούν Τμήμα Ένταξης )  συγκρίναμε τα ιχνογραφήματα της οικογένειάς τους  ως προς το φύλο τους, το μορφωτικό  επίπεδο των γονέων τους , την ολοκλήρωση των μορφών της ζωγραφιάς τους, την εγγύτητα των μελών της οικογένειας, τις απαντήσεις τους στις 6 τυποποιημένες ερωτήσεις  του πρωτοκόλλου  και τέλος συγκρίναμε τις ζωγραφιές των παιδιών τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Η διάρθρωση της εργασίας έχει ως εξής: ορισμός του παιδικού ιχνογραφήματος, παρουσίαση δημοσιευμένων ερευνών στον Ελλαδικό χώρο με θέμα το ιχνογράφημα  και τα αποτελέσματά τους και τέλος η δική μας έρευνα με τα ερωτήματα που θέσαμε, τα ευρήματα και τα συμπεράσματά μας.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισηγήσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Καλλιρρόη - Μαρία Γκίκα
Ψυχολόγος
Αναστασία Αθανασοπούλου
Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Ελισάβετ Δαμιανάκη
Κοινωνική λειτουργός