Η αξιολόγηση του παιδικού ιχνογραφήματος ως μέσο έκφρασης των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας
Abstract
Στην παρούσα εργασία ερευνήσαμε το παιδικό ιχνογράφημα ως μέσο έκφρασης παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας.
Σε δείγμα 30 μαθητών Α΄ τάξης δημοτικού σχολείου ( ανάμεσά τους και 7 μαθητές που παρακολουθούν Τμήμα Ένταξης ) συγκρίναμε τα ιχνογραφήματα της οικογένειάς τους ως προς το φύλο τους, το μορφωτικό επίπεδο των γονέων τους , την ολοκλήρωση των μορφών της ζωγραφιάς τους, την εγγύτητα των μελών της οικογένειας, τις απαντήσεις τους στις 6 τυποποιημένες ερωτήσεις του πρωτοκόλλου και τέλος συγκρίναμε τις ζωγραφιές των παιδιών τυπικής και ειδικής εκπαίδευσης.
Η διάρθρωση της εργασίας έχει ως εξής: ορισμός του παιδικού ιχνογραφήματος, παρουσίαση δημοσιευμένων ερευνών στον Ελλαδικό χώρο με θέμα το ιχνογράφημα και τα αποτελέσματά τους και τέλος η δική μας έρευνα με τα ερωτήματα που θέσαμε, τα ευρήματα και τα συμπεράσματά μας.
Article Details
- How to Cite
-
Γκίκα Κ. .-. Μ., Αθανασοπούλου Α., & Δαμιανάκη Ε. (2016). Η αξιολόγηση του παιδικού ιχνογραφήματος ως μέσο έκφρασης των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας. Panhellenic Conference of Educational Sciences, 2015(1), 141–149. https://doi.org/10.12681/edusc.129
- Section
- Εισηγήσεις