Τόμ. 8 (2018): 8ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δημοσιευμένα: 2020-03-03
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ιδεολογικές - Πολιτικές - Ψυχολογικές
Παιδαγωγικές Προϋποθέσεις Εκπαίδευσης Χαρισματικών Ατόμων
Εισηγήσεις
Η χαρισματική ηγεσία του Μουσταφά Κεμάλ στη μάχη του Σαγγαρίου
Βασιλική Αναγνωστοπούλου, Γεώργιος Φ. Μητρόπουλος, Γεωργία Α. Μπαβέλη
Εργασιακός και σχολικός εκφοβισμός: Κοινά χαρακτηριστικά και τρόποι συμβουλευτικής παρέμβασης.
Κωνσταντίνα Αναγνώστου, Εμμανουήλ Σκορδιαλός
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση της Ειδικής Αγωγής
Μαρία Βαθρακογιάννη, Παναγιώτα Πιτσαδιώτη, Βασιλεία Χαλιώτη
Δείκτης Ορθογραφικής Ορθότητας Εφήβων Μαθητών με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες κατά την Παραγωγή Γραπτού Λόγου στο χέρι και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή
Ηλίας Βασιλείου, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, Ιωάννης Παπαδάτος, Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Στάσεις Εφήβων Μαθητών με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απέναντι στην Παραγωγή Γραπτού Λόγου και τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
Ηλίας Βασιλείου, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου, Ιωάννης Παπαδάτος, Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
«Διδακτική της τοπικής ιστορίας της αρχαίας Κορίνθου: διαθεματική προσέγγιση με βιωματικό χαρακτήρα στο πλαίσιο της διδακτικής μεθοδολογίας και πράξης»
Αλέξανδρος-Νεκτάριος Ιω Βασιλείου-Δαμβέργης
Σύγχρονη πολιτική ηγεσία και επιστήμη στα δίχτυα των χαρισματικών ατόμων
Ανδρούλα Γεωργίου, Μαρία Δημήτρουλα, Αγγελική Μαντζαβίνου
Ανάγκες εκπαιδευτικών του Τμήματος Ένταξης (ΤΕ) σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
Αικατερίνη Γκάκου, Βασιλεία Γκάκου
«ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΑΤΟΜΩΝ»
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΚΟΥΝΤΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΣΟΥΛΙΑ
Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της ξενιτιάς στη Διαπολιτισμική πραγματικότητα.
Παναγιώτα Δεληγιάννη, Βασιλική Τσούνη
Η Χρήση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της γεωμετρίας στο γυμνάσιο: η σχέση τους με τα κίνητρα επίτευξης και την επίδοση των μαθητών
ΔΑΝΑΗ – ΜΑΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΖΩΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
Eρευνητική εργασία: απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών για τη χαρισματικότητα και πως αυτή αντιμετωπίζεται από το σχολικό σύστημα
Κατερίνα Ζάχαρη, Μαρία- Αναστασία Ζερκούλη, Ιωάννης Κουμέντος
Διπλά Ιδιαίτεροι Μαθητές –Χαρισματικοί Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Ροδάνθη Ζαχαριάκη, Εμμανουήλ Τεντζέρης
Διαταραχή προκλητικής εναντίωσης και επιθετική συμπεριφορά σε έγκλειστους ανηλίκους με παραβατική συμπεριφορά
Τιμόκλεια Ζαχαρογέωργα, Γιάννης Παπαδάτος, Σταμάτης Αντωνίου, Φωτεινή Πολυχρόνη
Η αυτοεκτίμηση των δυσλεκτικών και μη δυσλεκτικών παιδιών ηλικίας 11-12 ετών και η σχέση της με την αποδοχή-απόρριψη από τον/την εκπαιδευτικό ως προς το φύλο παιδιών και εκπαιδευτικών
Μαρία Θεοδωροπούλου, Μαρία Μαλικιώση – Λοΐζου, Ευαγγελία Γαλανάκη
Η αξιολόγηση του βιβλίου των μαθηματικών σε σχέση με τα συναισθήματα και τους στόχους επίτευξης των μαθητών/τριών
Ιωάννα Θεοφανίδου, Αικατερίνη Βάσιου, Χαράλαμπος Λεμονίδης
Οι ψυχοκοινωνικες επιπτωσεις της αναπηριας στην οικογενεια και ο ρολος της συμβουλευτικης
Μαργαρίτα Καραβασίλη, Εμμανουήλ Σκορδιαλός
Η διαχείριση της πολιτισμικής ετερότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ευαγγελία Καραγιάννη
Διερεύνηση του επιπέδου εξοικείωσης των εκπαιδευόμενων του προγράμματος ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ με την χρήση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Αικατερίνη Καρακικέ, Ευφροσύνη Γκικοπούλου, Εμμανουήλ Σκορδαλιός
«Εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών/τριών - Η περίπτωση της Ιαπωνίας»
Ζωή Καραμπατζάκη, Σπυρίδων Ρίζος
Δυσκολίες που προκαλεί το τρέχον ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα στα χαρισματικά παιδιά και προτάσεις αντιμετώπισής τους
Ηλιάνα Καραχρήστου, Βασιλική Κεφάλα
«Προγράμματα πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού για χαρισματικούς μαθητές»
Κωνσταντίνα Καφαλούκου, Σοφία Ρούσση, Ελευθερία Τσουλάκου
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Ηλίας Κοντελές, Δημήτριος Χαλκιώτης
«Καλλιεργώντας την φιλαναγνωσία στο νηπιαγωγείο και με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών.»
Φωτεινή Κοντοπούλου, Δέσποινα Λέκκα
Παρέμβαση κοινωνικοποίησης ενός παιδιού με αυτισμό στο γενικό σχολείο.
Χριστίνα Κουτουβέλη, Αικατερίνη- Σοφία Παρούση, Αλέξανδρος -Σταμάτιος Αντωνίου
Παράδειγμα προγράμματος χαρισματικών παιδιών στις ανθρωπιστικές επιστήμες: Η περίπτωση της Λογοτεχνίας
Αθηνά Κουτσούκου, Ελένη Χαντζούλη
Η χαρισματικότητα στη βασική εκπαίδευση της Ολλανδίας
Αγγελική Λουλούμαρη, Χριστίνα Κουτουβέλη, Αικατερίνη Σοφία Παρούση
Μαθησιακές Δυσκολίες, είδη και Εκπαιδευτική Παρέμβαση
Γαρυφαλλιά Μέττα, Εμμανουήλ Σκορδιαλός
Προγνωστικοί παράγοντες γλωσσικής ανάπτυξης παιδιών με κοχλιακό εμφύτευμα
Πάρης Μπίνος, Έλενα Λοίζου
Η επίδραση της μητρικής στην δεύτερη γλώσσα στη συγγραφή γραπτών κειμένων.
Ελισάβετ Νάκου, Ιωάννης Δημάκος
« Η κυριαρχία βίαιων σκηνών σε τηλεοπτικές σειρές κινουμένων σχεδίων για παιδιά»
Konstantina Papageorgiou
Ενδεικτικές δραστηριότητες αξιολόγησης και παρέμβασης σε μαθητή/τές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Καλλιόπη Παπουτσάκη, Ιωάννα Παπαθανασίου
Η χρήση της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας Σε Άτομα Με Κινητικές Αναπηρίες
Παναγιώτα Σαϊπά, Γεωργία Καραμπάτσου, Θωμαή Μπαλογιάννη, Εμμανουήλ Σκορδιαλός
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας: πού οφείλεται η αποτελεσματικότητά του;
Αφροδίτη Σκαράκη, Μαρία-Νεκταρία Φράγκου
Η Επαγγελματική Εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Ε.Α.Ε. που εργάζονται με μαθητές με Νοητική Αναπηρία
Αγάθη Σταθοπούλου, Λαμπρινή Χ. Βλαχάκη
«Μαθησιακές Δυσκολίες», βιβλιογραφική ανασκόπηση
Θεοδώρα Ταταβίλη, Αμαλία Γιαρμαδούρου
Εκπαίδευση χαρισματικών μαθητών. H περίπτωση της Φινλανδίας
Εμμανουήλ Τεντζέρης, Αρετή Ανδριώτου
Σχέδιο Ερευνητικής Πρότασης για τους τρόπους αντιμετώπισης της ΔΕΠΥ από τους Εκπαιδευτικούς της Παράλληλης Στήριξης
Αναστασία Τζαμαλή, Τρύφων Σπυρόπουλος
ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ
Δήμητρα-Μαρία Τόμπρου, Διονύσιος Στραβοπόδης, Δημήτριος Καραγιάννης
Εκπαίδευση χαρισματικών παιδιών: Η περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου
Όλγα Τσόκα, Χριστίνα Τσόκα
Απόψεις εκπαιδευτικών για την κοινωνική και εκπαιδευτική διαχείριση των χαρισματικών μαθητών
Αγγελική Φουστάνα, Ιωάννα Μυρτώ Ασλάνη
Οι ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις των διαταραχών του λόγου και της ομιλίας στην παιδική ηλικία
Θεανώ Χριστίδου, Μαρία Χριστίδου