«Διδακτική της τοπικής ιστορίας της αρχαίας Κορίνθου: διαθεματική προσέγγιση με βιωματικό χαρακτήρα στο πλαίσιο της διδακτικής μεθοδολογίας και πράξης»
Δημοσιευμένα:
Μαρ 3, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Αρχαία Κόρινθος βιωματικότητα στην διδασκαλία διαθεματική προσέγγιση πολιτιστικές εκδηλώσεις-θέατρο
Περίληψη
Στόχος της παρούσας εισήγησης ένα συγκροτημένο μοντέλο διδακτικής της τοπικής ιστορίας της Κορίνθου, το οποίο μπορεί να υλοποιηθεί στη Γ΄ γυμνασίου των τοπικών γυμνασίων του νομού Κορινθίας. Η οργάνωση του μαθήματος προβλέπει συγκρότηση πλάνου, συγγραφή πειραματικού σχολικού εγχειριδίου, προετοιμασία του μαθήματος στη σχολική τάξη και εμπέδωσή του με βιωματικές δράσεις στο χώρο του σχολείου και στους αρχαιολογικούς χώρους. Κορυφαία εκδήλωση θα είναι η παρουσίαση της τοπικής ιστορίας σε πολιτιστικές εκδηλώσις των τοπικών δήμων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Βασιλείου-Δαμβέργης Α.-Ν. Ι. (2020). «Διδακτική της τοπικής ιστορίας της αρχαίας Κορίνθου: διαθεματική προσέγγιση με βιωματικό χαρακτήρα στο πλαίσιο της διδακτικής μεθοδολογίας και πράξης». Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 8, 98–109. https://doi.org/10.12681/edusc.2658
- Ενότητα
- Εισηγήσεις
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.