11ο Πανελλήνιο και Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»

Δημοσιευμένα: 2022-03-18

Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθησιακών αντικειμένων του Φωτόδεντρου για την αλγοριθμική και τον προγραμματισμό στο Λύκειο

Παύλος Τουκίλογλου, Αθανάσιος Πέτσος, Παναγιώτης Τσάκωνας, Αθανάσιος Τζιμογιάννης

Αναπτύσσοντας Μαθησιακά Αντικείμενα για τους τομείς Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας των ΕΠΑΛ

Κυπαρισσία Παπανικολάου, Κων/νος Ασημακόπουλος, Γεώργιος Βουνάτσος, Σοφία Νικητοπούλου, Νικόλαος Χατζηαθανασίου, Άρης Σκουρολιάκος, Αναστάσιος Πάλλας

Αναπτύσσοντας ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα για τις Φυσικές Επιστήμες στο Ψηφιακό Σχολείο II

Νικηφόρος Μ. Παπαχρήστος, Αντώνης Σακελλάριος, Δημήτριος Αγγελής, Παύλος Γκαϊντατζής, Γιώργος Κορακάκης, Γιώργος Νταλάκας, Ηλίας Σιτσανλής, Τάσος Α. Μικρόπουλος

Ενίσχυση της γεωγραφικής μάθησης και γραμματισμού με την χρήση ψηφιακού γεωγραφικoύ υλικού

Κατερίνα Κλωνάρη, Κοσμάς Αθανασιάδης, Γιάννης Κωτσάνης, Γιάννης Σαλονικίδης, Γιώργος Τάταρης

Άξονες σχεδίασης Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων για την Προσχολική Εκπαίδευση

Ηρώ Βούλγαρη, Άλκης Γεωργόπουλος, Αναστασία Μισιρλή, Δημήτρης Νικολός, Ανδρομάχη Φιλιππίδη, Βασίλης Κόμης

Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα για τη Φυσική Αγωγή

Μαρίνα Παπαστεργίου, Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Πέτρος Νάτσης, Σπύρος Κυριαζίδης

Τα Αγγλικά στο Ψηφιακό Σχολείο: Ανάπτυξη Μαθησιακών Αντικειμένων για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας

Β. Μητσικοπούλου, Ε. Αργυρίου, Κ. Βίγκλας, Γ. Γύφτουλα, Σ. Μουτσουρούφη, Κ. Μακρή, Ι. Μπήτρος, Α. Μπρατσόλη, Σ. Μυσιρλάκη, Κ. Νικολάκη, Ά. Παλιούρας, Δ. Παράς, Χ. Σωτηρίου, Β. Χαρτζουλάκης, Μ. Φρέντζου

TEAM (Teamwork Evaluation and Assessment gaMe): A serious game for developing soft skills

Nikolaos Politopoulos, Panagiotis Stylianidis, Thrasyvoulos Tsiatsos, Stella Douka, Martha Sereti

Πρόταση Πλαισίου Ανάπτυξης Παιχνιδοποιημένων Εκπαιδευτικών Εφαρμογών

Βαγγέλης Κατσιγιαννάκης, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Orient Express: Τροποποιώντας ένα ρατσιστικό παιχνίδι

Αγγελική Απέργη, Νικολέτα Γιαννούτσου, Κυνηγός Χρόνης

Αντιλήψεις Μελλοντικών Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και Πρόθεση Χρήσης των ΤΠΕ στην τάξη τους

Γεώργιος Πανέτας, Ανθή Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος

Οι ΤΠΕ στην ΤεχνικοΕπαγγελματική Εκπαίδευση και οι ανασταλτικοί παράγοντες ένταξης τους

Ιορδάνης Δ. Κοσμίδης, Ηλίας Κ. Κίτσας, Γεράσιμος Θ. Κέκκερης

Εκπαιδευτική ηγεσία και ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση: Μία μελέτη περίπτωσης

Θεόδωρος Τζιόκας, Παναγιώτης Τσιωτάκης, Αθανάσιος Τζιμογιάννης

Πειράματα από απόσταση στο ΑΠΘ

Ν. Δίντσιος, Σ. Αρτέμη, Χ. Πολάτογλου

Ενσωμάτωση ταμπλετών και εφαρμογής εκγύμνασης για κινητές συσκευές στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής

Μαρίνα Παπαστεργίου, Πέτρος Νάτσης, Νικόλαος Βερναδάκης, Παναγιώτης Αντωνίου

Rocket-Ιστορίες: φορητές εκπαιδευτικές εφαρμογές για τη βελτίωση της αναγνωστικής ευχέρειας μαθητών με δυσλεξία

Αγγελική Καραματσούκη, Άγγελος Σανδραβέλης, Σουζάνα Παντελιάδου, Σοφία Γιαζιτζίδου

Το σχολείο των ηθικών διλημμάτων: ένα περιβάλλον μεικτής πραγματικότητας για τη διδακτική της ηθικής

Γεωργία Καρατόσιου, Αναστάσιος Αθανασιάδης, Γιώργος Παλαιγεωργίου

The Challenge of Identifying the Importance of Drivers and Barriers for Implementation of Technology Enhanced Learning

Olle Bälter, Emma Riese, Fredrik Enoksson, Björn Hedin, Alexander Baltatzis, Pernilla Josefsson

A Two-year Evaluation of Distributed Pair Programming Assignments by Undergraduate Students

Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi, Despina Tsompanoudi, Leonidas Karamitopoulos

Oι διαδικτυακές κοινότητες των αναπληρωτών δασκάλων και η θεματολογία του

Δέσποινα Αθανασιάδου, Γεωργία Βασιλακάκη, Έλενα Παλιάτσιου, Ματίνα Τσιμοπούλου

MOOC για παιδιά «Μάθε Μαζί Μας ScratchJr»

Μαρία Αναγνωστίδου, Θεοδώρα Αναγνωστοπούλου, Μάρθα Καβέλη, Μελπομένη Τσιτουρίδου

Κίνητρα για Ψηφιακά Παιχνίδια

Αμαλία Θώδη, Σταματία Σοφία, Ευγενία Ι. Τόκη, Τζένη Παγγέ

Ψηφιακά παιχνίδια και αυτοκαθοδηγούμενη μάθηση

Ευτυχία Ζαβογιάννη, Γιώργος Μπουλούγαρης, Άσπα Λέκκα, Ευγενία Ι. Τόκη, Τζένη Παγγέ

Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσω της eTwinning δράσης STEM

Μερόπη Μαστορή, Πηνελόπη Πέζαρου, Μαργαρίτα Σαμουτιάν, Τριανταφυλλιά Παρταλιού

Investigating the use of digital games by undergraduate students with competitive tendencies and receptive to new digital experiences

Georgia Zachou, Maria Konstanti, Konstantina Batistaki, E. Pyrkati, Anastasia Fouka, Eugenia Toki, Jenny Pange

Σχεδιασμός και αξιολόγηση χωροευαίσθητου σοβαρού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την οδό Ιπποτών στη Ρόδο

Γεώργιος Φεσάκης, Κωνσταντίνος Κοζάς, Erik Bruns, Στέλλα Λαμπριανού, Χριστόδουλος Μαλλιαράκης

Πώς η εξωστρέφεια επηρεάζει τους φοιτητές ως προς τη χρήση ψηφιακών παιχνιδιών;

Ελεάνα Τσε, Βασιλική Πορίκη, Αμαλία Πανταζή, Ιωάννης Κωστόπουλος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, Ευγενία Ι. Τόκη, Τζένη Παγγέ

Learning about dinosaurs through an electronic visual serious game

Athanasios Smyrnakis, Michail Kalogiannakis, Kostas Vassilakis

The role of gender in digital games use

Evdokia Christia, Evangelia Exarchou, Iliana Zioga, Maria Kitsaki, Konstantinos Panakoulias, Eugenia Toki, Jenny Pange

Παραγωγή και αξιολόγηση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τον εμπλουτισμό σχολικού εγχειριδίου

Φίλιππος Τζόρτζογλου, Σωτήρης Γεωργίου, Σπύρος Σπύρου, Αλιβίζος Σοφός

Το μοντέλο της Κοινότητας Διερεύνησης: συνέργεια ή πρόκληση στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας;

Θεοδώρα Βοϊβόντα, Βασίλης Κόλλιας, Μαρία Παπαρούση, Νικόλαος Χανιωτάκης

Δημιουργία δωματίου διαφυγής για την εκπαίδευση στην πρόληψη και αντιμετώπιση καταστροφών

Βασίλειος Γκοτζαμάνης, Ιωάννης Καζανίδης, Αύγουστος Τσινάκος

Εισάγοντας μαθητές Λυκείου σε διερευνητικές δραστηριότητες μέσα από κατ’ οίκον εργασίες

Αναστάσιος Μολοχίδης, Ελένη Πετρίδου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης

Προφίλ και κίνητρα των συμμετεχόντων σε ελληνικό MOOC για τον προγραμματισμό με Python

Γεώργιος Ψαθάς, Σταύρος Δημητριάδης, Αγγελική Τσιάρα, Παναγιώτα Χαλκή

Comparative study of MOOC forums: Does course subject matter?

Anastasios Ntourmas, Nikolaos Avouris, Sophia Daskalaki, Yannis Dimitriadis

Αναπαραστάσεις της ταχύτητας στο περιβάλλον Sphero Edu για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Μιχάλης Ιωάννου, Θαρρενός Μπράτιτσης, Ιωάννα Τσολοπάνη

Αξιολόγηση διεπαφής αναγνώρισης συναισθημάτων μέσα από τον ελληνικό γραπτό λόγο (SenseExpress)

Φωτεινή Σιακκαγιάννη, Ιπποκράτης Αποστολίδης, Στέργιος Τέγος, Νικόλαος Πολιτόπουλος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος Τσιάτσος

Εκπαιδευτική Ρομποτική και Σύνδρομο Down: Αξιοποίηση για τη Διδασκαλία της Οδύσσειας

Καλλιόπη Ασλάνογλου, Θεοδώρα Παπάζογλου, Χαράλαμπος Καραγιαννίδης

Αποτελέσματα και προοπτικές από την αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο ελληνικό σχολείο

Ιωάννα Θεοδωροπούλου, Άννα-Μαρία Καταπόδη, Θεοδώρα Γιαχαλή, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Βασίλειος Κόμης

STEAM education in practice: The RoboPathFinder project

Adamantia Stamou, Ioannis Manolopoulos

Τhe eCraft2Learn project in 1st EPAL KORYDALLOS: integrating a FabLab in the school curriculum

Konstantinos Asimakopoulos, Emmanouil Zoulias, Ioannis Saranteas, Ioannis Makaris, Georgia Sandali, Thomais Spiliou

Οι απόψεις των υπηρετούντων και των μελλοντικών εκπαιδευτικών που έχουν παρακολουθήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην εκπαίδευση για τα εργαλεία WeB 2.0.

Καλλιόπη Κωνσταντινοπούλου, Σωτηρία Λεάνδρου, Χρηστίνα Στρατογιάννη, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Λαμπρινή Βουτσινά