Επίδραση μαθησιακού υλικού Επαυξημένης Πραγματικότητας στην κατανόηση αφηρημένων εννοιών των φυσικών επιστημών και στη ψυχολογική ροή των μαθητών


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Επαυξημένη πραγματικότητα υπερκείμενο ψυχολογική ροή στάδιο γνωστική ανάπτυξης διδασκαλία φυσικών επιστημών
Έλενα Βάκκου
Παναγιώτης Λουκά
Περίληψη

Η μάθηση αφηρημένων εννοιών των φυσικών επιστημών αποτελεί μια πολύπλοκη και δύσκολη διαδικασία που πολλές φορές οδηγεί σε αποτυχία. Η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία φάνηκε ότι μπορεί να αναβαθμίσει τη διδασκαλία τους, μέσω της ενσωμάτωσής τους στο παραδοσιακό μαθησιακό υλικό, που κατά κύριο λόγο αποτελούν τα σχολικά εγχειρίδια. Τα τελευταία χρόνια αυτά έχουν εξελιχθεί σε ηλεκτρονικά με σκοπό τη μεγιστοποίηση της μάθησης. Στην προτεινόμενη έρευνα θα γίνει προσπάθεια να διαπιστωθεί ποιο είδος μαθησιακού υλικού, το έντυπο βιβλίο, το ηλεκτρονικό βιβλίο υπερκειμένου, ή το έντυπο βιβλίο εμπλουτισμένο με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, οι μαθητές επιτυγχάνουν καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα και κατάσταση ψυχολογικής ροής. Στην ερεύνα θα συμμετέχουν μαθητές της Γ’ Γυμνασίου και μαθητές της Β’ Λυκείου, προκείμενου να εξεταστούν και πιθανές αλληλεπιδράσεις του σταδίου γνωστικής ανάπτυξης με το είδος μαθησιακού υλικού που θα μελετηθεί.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles