Άξονες σχεδίασης Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων για την Προσχολική Εκπαίδευση


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Άξονες Σχεδίασης Μαθησιακά Αντικείμενα Προσχολική Ηλικία
Ηρώ Βούλγαρη
Άλκης Γεωργόπουλος
Αναστασία Μισιρλή
Δημήτρης Νικολός
Ανδρομάχη Φιλιππίδη
Βασίλης Κόμης
Περίληψη

Η σχεδίαση των μαθησιακών αντικειμένων στην προσχολική ηλικία αποτελεί μια ιδιάζουσα περίπτωση λόγω των ιδιαίτερων αναπτυξιακών χαρακτηριστικών των παιδιών της ηλικίας αυτής και των πολλαπλών παραμέτρων που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη (όπως το αναλυτικό πρόγραμμα, και οι σύνθετες παιδαγωγικές απαιτήσεις). Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ένα σύνολο από άξονες σχεδίασης μαθησιακών αντικειμένων, το όποιο βασίζεται στις απαιτήσεις του προγράμματος Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ, την επισκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης και το αναλυτικό πρόγραμμα της Προσχολικής Αγωγής. Στο πλαίσιο αυτό προτείνονται μια σειρά από αρχές σχεδιασμού οι οποίες παρουσιάζονται σε ένα ενδεικτικό παράδειγμα μαθησιακού αντικειμένου που σχεδίασε και υλοποίησε η ομάδα της προσχολικής αγωγής.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles