Σχεδιασμός και μελέτη ενός Μαζικού Ανοικτού Ηλεκτρονικού Μαθήματος φιλολόγων για τη συνεργατική γραφή
Περίληψη
Τα Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα (MOOCs) αποτελούν μια νέα μορφή ηλεκτρονικής μάθησης και πολλά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα παγκοσμίως τα έχουν εντάξει στα εκπαιδευτικά τους προγράμματα. Αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά της ευελιξίας και της ανοικτότητας, εμφανίζονται σχετικά πρόσφατα ως μια εναλλακτική επιλογή για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Το παρόν άρθρο αναφέρεται σε μελέτη που πραγματοποιήθηκε σχετικά με ένα MOOC το οποίο σχεδιάστηκε, για να υποστηρίξει την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών φιλολόγων. Το πλαίσιο σχεδιασμού του βασίστηκε στη θεωρία του κονεκτιβισμού και οι συμμετέχοντες ενεπλάκησαν αποκλειστικά σε συνεργατικές δραστηριότητες. Η μελέτη έδειξε ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ήταν ικανοποιημένοι και πρόθυμοι να υιοθετήσουν τα MOOCs ως αποτελεσματική μέθοδο για την επαγγελματική τους ανάπτυξη.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Articles