Αναπτύσσοντας ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα για τις Φυσικές Επιστήμες στο Ψηφιακό Σχολείο II


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα Φυσική Χημεία Βιολογία ψηφιακό σχολείο ΙΙ
Νικηφόρος Μ. Παπαχρήστος
Αντώνης Σακελλάριος
Δημήτριος Αγγελής
Παύλος Γκαϊντατζής
Γιώργος Κορακάκης
Γιώργος Νταλάκας
Ηλίας Σιτσανλής
Τάσος Α. Μικρόπουλος
Περίληψη

Στην Ελλάδα και διεθνώς, τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον για τη δημιουργία και διάθεση υψηλού επιπέδου ψηφιακών Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (ΑΕΠ). Στο πλαίσιο της εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής για το Ψηφιακό Σχολείο, υλοποιούνται μεγάλα έργα ανάπτυξης και διάθεσης ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου στην εκπαιδευτική κοινότητα. Το Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ είναι ένα έργο ανάπτυξης νέων και αναβάθμισης υφιστάμενων ΑΕΠ, για όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Η παρούσα εργασία αρχικά θέτει ζητήματα εννοιολογικής οριοθέτησης του όρου «Μαθησιακό Αντικείμενο» και στη συνέχεια παρουσιάζει το παιδαγωγικό και τεχνολογικό πλαίσιο σχεδιασμού και ανάπτυξης ψηφιακών ανοικτών μαθησιακών πόρων για τις Φυσικές Επιστήμες στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου ΙΙ. Επίσης, παρουσιάζονται ενδεικτικά μαθησιακά αντικείμενα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles