Η χρήση των τεχνολογικών μέσων και εργαλείων από τους φοιτητές σε πανεπιστημιακά προγράμματα συμβατικής και Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η ικανοποίηση που νιώθουν από αυτή


Δημοσιευμένα: Mar 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Συμβατική εκπαίδευση ΕξΑΕ ΤΠΕ Δεξιότητες ΤΠΕ
Χρυσοβαλάντης Νικόλαος Σεραλίδης
Περίληψη

Σκοπός της εργασίας ήταν η διαπίστωση ύπαρξης διαφορών μεταξύ φοιτητών που παρακολουθούν τις σπουδές τους μέσω της ΕξΑΕ ή της συμβατικής εκπαίδευσης, ως προς τη ικανοποίηση που αισθάνονται για τη χρήση των ΤΠΕ στα πλαίσια των σπουδών τους. Δείγμα αποτέλεσαν 45 μεταπτυχιακοί φοιτητές του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η έρευνα διεξήχθη μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και εξετάστηκαν οι παράγοντες «επιλογή μεθόδου σπουδών», «Σχέση επιλογής μεθόδου σπουδών με τη γνώση και την εμπειρία των φοιτητών στους τομείς ΤΠΕ», «σχέση επιλογής μεθόδου σπουδών και επίπεδο αυτοεκτίμησης των φοιτητών», «σχέση μεταξύ της χρήσης των ΤΠΕ από τους φοιτητές της ΕξΑΕ και της Συμβατική Εκπαίδευση και ο βαθμός ικανοποίησης που νιώθουν», και τέλος «δεξιότητες ΤΠΕ και επιτυχή διεκπεραίωση σπουδών». Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως φοιτητές της ΕξΑΕ σε σχέση με φοιτητές της συμβατικής εκπαίδευσης, παρουσιάζουν πιο ενεργή συμμετοχή, υψηλότερο βαθμό δεξιοτήτων, αυτοεκτίμησης και ικανοποίησης σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στα πλαίσια των σπουδών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles