Oι διαδικτυακές κοινότητες των αναπληρωτών δασκάλων και η θεματολογία του


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακές κοινότητες πρακτικής Αναπληρωτές δάσκαλοι Facebook
Δέσποινα Αθανασιάδου
Γεωργία Βασιλακάκη
Έλενα Παλιάτσιου
Ματίνα Τσιμοπούλου
Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση και ανάδειξη των θεμάτων που απασχολούν τους αναπληρωτές δασκάλους, όπως αυτά αποτυπώνονται στις διαδικτυακές κοινότητες στις οποίες συμμετέχουν. Ειδικότερα, επιλέγονται τρεις διαδικτυακές κοινότητες αναπληρωτών δασκάλων στο Facebook και εξετάζεται το σύνολο των αναρτήσεων που δημοσιεύθηκαν σε αυτές μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η μέθοδος που υιοθετήθηκε έδωσε έμφαση στον λόγο που εκφράζουν τα υποκείμενα και για αυτό η επεξεργασία των δεδομένων βασίστηκε στη φαινομενολογική ανάλυση περιεχομένου. Μέσα από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτουν διαπιστώσεις τόσο για την αυξομείωση του ενδιαφέροντος των αναπληρωτών δασκάλων για ενασχόληση με τις διαδικτυακές τους κοινότητες ανά χρονικές περιόδους όσο και για τους προβληματισμούς τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles