Η αφήγηση ως εκπαιδευτική στρατηγική σε STE(A)M δραστηριότητες με στόχο την κινητοποίηση των μαθητών: Μια μελέτη περίπτωσης


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
αφήγηση διεπιστημονικότητα δημιουργικότητα εκπαιδευτική ρομποτική
Ευρύκλεια Παναγιώτου
Δημήτρης Διαμαντίδης
Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στροφή της εκπαιδευτικής κοινότητας προς τους τομείς του STEΑM λόγω των πολλαπλών οφελών τους για τους μαθητές ως προς την ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Πολλές έρευνες έχουν υπογραμμίσει τη συμβολή της εκπαιδευτικής ρομποτικής, λόγω της διεπιστημονικότητας της, στο σχεδιασμό ανάλογων δραστηριοτήτων. Η έρευνα που παρουσιάζουμε στο παρόν άρθρο εστιάζει στην αξιοποίηση της αφήγησης ως εκπαιδευτικής μεθόδου σε ένα STEAM περιβάλλον, με σκοπό οι μαθητές αφενός να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον τους για κοινωνικά ζητήματα, όπως αυτό των αναπήρων, αφετέρου να δημιουργήσουν δικά τους ρομπότ, αξιοποιώντας τις επιστήμες του STEM αλλά και τη δημιουργικότητά τους (Arts), προσπαθώντας να συμβάλλουν στην επίλυση των παραπάνω ζητημάτων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles