Εισάγοντας μαθητές Λυκείου σε διερευνητικές δραστηριότητες μέσα από κατ’ οίκον εργασίες


Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
προσομοιώσεις συνεχές της διερεύνησης κατ’ οίκον εργασία
Αναστάσιος Μολοχίδης
Ελένη Πετρίδου
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Περίληψη

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται ένας τρόπος για την εισαγωγή των μαθητών σε διερευνητικές δραστηριότητες μέσα από τις κατ’ οίκον εργασίες τους. Εφαρμόζοντας το μοντέλο του συνεχούς της διερεύνησης σχεδιάστηκαν 9 φύλλα εργασίας (ΦΕ) για τον Ηλεκτρισμό της Β’ Λυκείου. Μαθητές Λυκείου, ενεπλάκησαν ενεργά με μικρά και ευέλικτα ΦΕ, εκτός του σχολικού ωραρίου, ως αναθέσεις κατ’ οίκον εργασιών, χρησιμοποιώντας ευρέως διαδεδομένες προσομοιώσεις. Μελετάται η ενεργός εμπλοκή των μαθητών στις κατ’ οίκον εργασίες καθώς και η εκμάθηση των σταδίων μιας διερεύνησης.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles